• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 85140
+
-

واگذاری مسکن مهربه مددجویان در دالاهو

استاندار کرمانشاه گفت: براساس تفاهم انجام شده با رئیس کمیته امداد کشور، بخشی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی دالاهو به مددجویان کمیته امداد واگذار خواهد شد.به گزارش ایسنا «هوشنگ بازوند» در این باره اظهار کرد: سال گذشته طی توافقی که با آقای فتاح، رئیس پیشین کمیته امداد داشتیم قرار بر این شد که بخشی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی را در استان به مددجویان کمیته امداد واگذار کنیم که این امر در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: در راستای ادامه اجرای این تفاهم‌نامه، رئیس کمیته امداد کشور بازدیدی از مسکن مهر 450 واحدی دالاهو داشتند تا تعدادی از واحدهای فاقد متقاضی این پروژه را که 40 درصد پیشرفت دارد به مددجویان کمیته امداد شهرستان دالاهو واگذار کنیم. استاندار تصریح کرد: همچنین کمیته امداد کشور متعهد شده تا پایان سال تعدادی مسکن روستایی و شهری را برای مددجویان تحت پوشش خود در استان احداث کند. 

وی در ادامه به فعالیت کمیته امداد استان در بحث ایجاد اشتعال برای مددجویان تحت پوشش نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این نهاد طی سال گذشته 5هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد کرده  وامسال هم متعهد شده 7 هزار شغل دیگر اجرا کند که امیدواریم محقق شود. «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد کشور نیز ساخت 5500 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه طی یک سال را کاری بزرگ توصیف کرد و گفت: در نظر داریم 400 واحد مسکونی تا پایان امسال برای مددجویان فاقد مسکن کشور احداث کنیم که بخشی از آن نیز در کرمانشاه خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :