• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 13 اسفند 1396
کد مطلب : 8512
+
-

14مصدوم در واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان

14مصدوم در واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان

بر اثر واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان و سرویس معلمان، 14دانش‌آموز مصدوم و 2معلم کشته شدند. به گزارش ایرنا، در این مینی‌بوس 16دانش‌آموز حضور داشتند که در حال تحصیل در مقطع متوسطه اول در مدرسه شبانه روزی آیت‌الله محمدی لائینی روستای استخرپشت بودند.

این دانش‌آموزان که از روستاهای اطراف سوار مینی‌بوس شده بودند تا به مدرسه برسند، در روستای شیت دچار حادثه شدند. به گفته مدیر اداره آموزش و پرورش نکا، پس از حادثه نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و دانش‌آموزان مصدوم را به بیمارستان امام حسین شهر نکا منتقل کردند. 10دانش‌آموز پس از اطمینان حاصل کردن پزشکان از سلامتی آنان از بیمارستان مرخص شدند و بقیه نیز پس از انجام کارهای درمانی لازم ترخیص خواهند شد. حسین پالار تردد دانش‌آموزان به مدارس شبانه‌روزی در منطقه محروم و کوهستانی هزارجریب را ازجمله مشکلات آموزش و پرورش شهرستان نکا برشمرد و گفت: راه‌های دسترسی به منطقه کوهستانی هزار جریب پرپیچ‌وخم است و مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در داخل کانالی در حاشیه جاده واژگون شد.

در جریان حادثه ای دیگر که صبح دیروز در محور قروه- دلبران در استان کردستان اتفاق افتاد نیز 2 معلم جان خود را از دست دادند. ماجرا از این قرار بود که خودروی پرایدی که سرویس معلمان مدارس دلبران بود با پراید دیگری به شدت برخورد کرد. در این حادثه 7 نفر دیگر نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید