• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 85050
+
-

با مردم

با مردم







سامانه 1888با قوت احیا شود

راه‌اندازی سامانه 1888یکی از بهترین اقدامات شهرداری بوده که چند ماهی است اختلال دارد. آیا قرار نیست این شماره فعال باشد؟حتی سیستم پیامگیرش قطع است و یک فردی پاسخگوست که گویا حوصله چندانی هم ندارد؛ درحالی‌که باید فقط شنونده باشد و پیام به مسئولان منتقل شود.
دلسوخته وطن

پول می‌گیرند اما آسفالت نمی‌کنند
در شهرک مرتضی‌گرد، دهیاری و اداره گاز و آب از مردم پول کندن آسفالت جهت لوله‌گذاری آب و گاز را می‌گیرند، ولی بعد از اتمام کار کسی نیست که کنده‌کاری‌ها را آسفالت کند و معلوم نیست پولی که بابت این موضوع گرفته‌اند به کجا می‌رود. کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرک غیرقابل تردد شده است.
حسین‌زاده از مرتضی‌گرد

والدین مجبور به خرید لوازم التحریر خارجی و گران هستند
معلمان مدارس، والدین را وادار به خرید لوازم التحریر از برندهای خارجی می‌کنند و تهیه دستورات معلمان برای والدین بسیار سخت شده است. حتی ماژیکی که با آن روی تخته می‌نویسند هر دانش‌آموزی باید اختصاصی داشته باشد و روی برند خاص آن تأکید می‌شود!
رنجبر از تهران

تنها چند باجه در سازمان غذا و دارو پاسخگو هستند
درحالی‌که بیش از 30باجه پاسخگویی در سازمان غذا و دارو تعبیه شده تنها تعداد اندکی از باجه‌ها پاسخگو هستند و مابقی باجه‌ها یا خالیست یا متصدی آن مشغول فضای مجازی یا صرف تنقلات است.
حیدری از تهران

ورودی قائمشهر، نیازمند چراغ هشدار است
درحالی‌که سرعت مجاز رانندگی در داخل شهرها باید 50کیلومتر باشد، خودروها در ورودی قائمشهر رعایت نمی‌کنند و همواره حوادث مرگباری در این مسیر رخ می‌دهد. درحالی‌که می‌توان با نصب چراغ راهنما، ‌هشدار و تابلوهای اطلاع‌رسانی این مسئله را حل کرد.
توکلی از قائمشهر

امکانات جابه‌جایی خط ثابت تلفن فراهم شود
یک سال پیش از مخابرات شهید غریبی درخواست انتقال خط تلفن ثابت خود را داده‌ام که متأسفانه تا به حال اقدامی نکرده‌اند و هر بار هم که مراجعه می‌کنیم می‌گویند امکانات نداریم. یعنی واقعا مخابرات امکان جابه‌جایی یک خط تلفن را ندارد؟
محمدی سرشت از منطقه قیطریه

میدان باغ شاطر، نیازمند اصلاح هندسی است
میدان باغ شاطر واقع در خیابان اسداللهی دربند نرسیده به سورتمه نیازمند اصلاح هندسی است. دایره‌ای به اسم میدان در شمال خیابان هست که خودروهایی که از بالا می‌آیند و آنها که از پایین می‌روند با هم شاخ به شاخ می‌شوند. درحالی‌که اگر میدان، اندکی به سمت جنوب جابجا می‌شد این وضع ترافیکی ایجاد نمی‌شد و رفت‌وآمد مردم هم آسان‌تر می‌شد.
الماسی از سورتمه تهران

سد معبر کامل در پیاده‌روی پادادشهر اهواز
در فاز دو پادادشهر بلوار هاتف، مقابل نخستین دوربرگردان یک نفر پیاده‌رو را تبدیل به فلافل‌فروشی کرده و با نصب پرده و گاری ضمن ایجاد منظره نامناسب باعث بسته شدن کامل عرض پیاده‌رو شده است. به منطقه 8شهرداری اهواز هم مشکل را اعلام کرده‌ایم ولی تاکنون اقدامی نشده است.
مهران شیوا از اهواز

مترو در قرق دستفروشان
به تازگی هر چه درخصوص حضور گسترده دستفروشان در مترو بیان می‌شود مسئولان اعلام می‌کنند که مردم نباید از این افراد خرید کنند و مد شده توپ را در زمین مردم بیندازند. واقعیت این است که اگر قانونی بگذارند که دستفروشان حق حضور در مترو را ندارند، همه خود را ملزم به رعایت آن می‌دانند و با خاطیان هم برخورد خواهد شد ولی اینکه بدون قانون مدون و اجرای دقیق مدام بگوییم مردم از اینها خرید نکنند مشکلی را حل نمی‌کند. آنقدر متکدی و دستفروش در واگن بانوان هست که اغلب ترجیح می‌دهند در واگن‌های شلوغ آقایان سوار شوند و به واگن مخصوص خودشان نروند. از مسئولان تقاضا می‌کنم چند باری در واگن خانم‌ها تردد کنند.
سلوکی از تهران

صادرات سیب آزاد شود
تعداد زیادی از باغداران بروجردی به برکت بارندگی‌های سال زراعی جاری و تلاش‌های شبانه روزی سال بسیار پرمحصولی داشته‌اند، درحالی‌که بازاری برای محصول آنها نیست. از مسئولان تقاضا داریم صادرات سیب را آزاد کنند تا باغداران بتوانند حاصل یک سال تلاش خود را ببینند.
معظمی از بروجرد

این خبر را به اشتراک بگذارید