• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 85042
+
-

مرگ هولناک راننده در تصادف آتشین نیسان‌ها

مرگ هولناک راننده در تصادف آتشین نیسان‌ها


تصادف شدید 2 خودروی نیسان در آزادراه تهران - قم موجب آتش گرفتن هر دو خودرو و جان‌باختن راننده یکی از خودروها در میان شعله‌های آتش شد.
این حادثه هولناک ساعت3:44 بامداد دیروز در آزادراه تهران - قم در نزدیکی تیر روشنایی 121 اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک خودروی نیسان وانت و یک نیسان سواری که هر دو به‌سوی قم در حال حرکت بودند بنا بر دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند. شدت این برخورد به حدی بود که هر دو خودرو دچار حریق شدند و راننده نیسان وانت در کابین خودرو گرفتار شده بود. در این شرایط بود که گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.
اسماعیل اکبری، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این‌باره به 125، گفت: به‌دنبال اعلام این خبر، آتش‌نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات6 خود را به محل حادثه رساندند. خودروی نیسان وانت با بار برنج و همچنین خودروی شاسی‌بلند (سرانزا) در آزادراه تهران- قم به‌سمت قم درحال حرکت بودند که به‌علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کردند. بر اثر شدت تصادف، هر  دو وسیله نقلیه دچار آتش‌سوزی شدند؛ طوری‌که خودروی شاسی‌بلند کاملا در آتش سوخت و نیمی از نیسان وانت هم طعمه شعله‌های آتش شد.
این فرمانده آتش‌نشانی در ادامه گفت: 2مرد از سرنشینان خودروی نیسان سرانزا و یک زن از سرنشینان خودروی نیسان باری که دچار مصدومیت شده بودند قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودروها بیرون آورده شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.
همچنین راننده خودروی سواری سرانزا نیز بدون هیچ مصدومیتی از خودرویش خارج شده بود اما راننده نیسان وانت در داخل اتاقک در هم پیچیده این خودروی شعله‌ور محبوس شد و جان خود را از دست داد.
اکبری در مورد عملیات نیروهای امدادی نیز گفت: آتش‌نشانان به‌سرعت اقدام به نصب علایم هشدار‌دهنده در اطراف صحنه حادثه کرده و با استفاده از لوله‌های آبدهی، شعله‌های آتش خودرو نیسان وانت را خاموش کردند و سپس با استفاده از ابزار هیدرولیکی نجات، اقدام به رهاسازی و خارج کردن جسد راننده نیسان وانت کردند که امدادگران اورژانس حاضر در محل، مرگ وی را تأیید کردند. همچنین گروه دیگری از آتش‌نشانان همزمان اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش خودروی سواری سرانزا کردند و راننده آن را که دچار شوک شده بود، جهت انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید