• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84856
+
-

انتقاد استاندار قزوین از زمان طولانی رسیدگی به طرح ها

استاندار قزوین گفت: ۲۲۰ روز زمان برای رسیدگی به یک طرح در استان فاجعه است. به هر طرح باید حداکثر ظرف 45 روز رسیدگی شود و صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری نیز نباید بیش از ۲۰ روز زمان ببرد. 

به گزارش فارس، هدایت‌الله جمالی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان آوج اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی به عنوان تشکلی قانونی و نیز مهم‌ترین شورا در حوزه طراحی و اجرای مصوبات طرح‌هاست و در توسعه هر منطقه نقشی موثر دارد. 

وی با بیان این‌که پیگیری اعتبارات و تسهیلگری در امور مختلف از مواردی است که در این شورا مورد غفلت واقع شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای برنامه‌ریزی، همفکری و همراهی مدیران و فرمانداران در خصوص برنامه‌های پیشنهادی مناطق، بررسی و تصویب و در نهایت ارائه راهکارهای حیاتی برای حل مشکلات شهرستان‌هاست. 

استاندار قزوین با تأکید بر برگزاری منظم و مستمر این شورا به منظور توجه به مناطق به خصوص بخش‌های کمتر توسعه افته، گفت: حضورم در نخستین جلسه این شورا در آوج نیز به همین منظور بوده است. 

جمالی‌پور ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها قبل از برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی باید با تشریک مساعی و نشست‌های کارشناسی، برنامه‌ها و خواسته‌های خود را دسته‌بندی کنند تا در زمان برگزاری این نشست بتوانند از طرح‌های خود به بهترین شکل دفاع کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید