• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84842
+
-

اعزام تجهیزات شهرداری سنندج به مرز خسروی

به منظور تسریع در خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی ۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش‌نشانی از شهرداری سنندج به مرز خسروی اعزام شد. به گزارش ایرنا، رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار کرد: این سازمان تمهیدات ویژه‌ای در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی در نظر گرفته است. «امیر جمشید نژاد» با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس از سنندج به مرز خسروی افزود: این تعداد اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر این اتوبوس‌ها، یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و یک تعمیرگاه سیار نیز به همراه آنها به مرز خسروی اعزام شد. رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این اتوبوس‌ها در مرز خسروی در اختیار اتحادیه اتوبوسرانی کشور قرار می‌گیرند تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به جابه‌جایی زائران اربعین اقدام کنند.رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز افزود: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، ۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی به مرز خسروی اعزام شدند.

«سهیل فضل وزیری» تاکید کرد: همراه این خودرو چهار آتش‌نشان هم به این مرز اعزام شدند و تا پایان مراسم اربعین در این منطقه برای خدمات‌رسانی مستقر هستند. زائران ایرانی مسیر ۸۰ کیلومتری نجف مقدس تا کربلای معلی را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنند که با متوسط پیاده‌روی 8 ساعت در هر روز، مسیر نجف تا کربلا 3 تا 4 روز طول می‌کشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید