• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84823
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

مشکل آسفالت حسن‌آباد
مدتی پیش گزارشی از وضع شهرک نایسر در روزنامه همشهری چاپ شده بود که به مشکلات این شهرک پرداخت. انتظار داریم گزارشی از مشکلات شهرک حسن‌آباد سنندج هم تهیه کنید.
جعفری از کردستان 

  پارک بدون دستشویی و آبسردکن
پارک محله فرهنگیان ایلام آبسردکن و دستشویی ندارد. من تا به حال هیچ پارکی را ندیده‌ام که دستشویی نداشته باشد. وسایل بازی پارک هم بسیار کم و بی‌کیفیت هستند. در محل وسایل بازی هم کف‌پوشی وجود ندارد تا مانع آسیب دیدن بچه‌ها شود. 
شادروی‌منش از ایلام

  طرح‌های نیمه‌کاره
ساکن فاز یک گلشهر زنجان هستم. متاسفانه برای زیباسازی این شهرک اقدامی صورت نمی‌گیرد. سالی چند روز اقدام به سنگ‌فرش کردن پیاده‌رو پارک می‌کنند‌، اما به یک هفته نمی‌رسد و کار را رها می‌کنند. 
اهالی فاز یک گلشهر از زنجان 

  مشکلات پیاده‌روها
زیرگذر نزدیک بیمارستان امید نه‌تنها خط عابر پیاده ندارد، بلکه مسیر عابر پیاده در فضای سبز روبه‌روی آن هم وجود ندارد. اگر باران باریده یا فضای سبز آبیاری شده باشد، تردد غیرممکن می‌شود. 
علی همامی از اصفهان 

  جاده نامناسب دهستان حور
وضع راه ارتباطی دهستان حور در نمین بسیار نامناسب است. در این شرایط اقتصادی این جاده هزینه زیادی به مالکان خودرو تحمیل می‌کند. از راهداری شهرستان تقاضا می‌کنیم آسفالت جاده این منطقه را بهسازی کنند.
فروغی از اردبیل

  قطع درخت در بلوار معلم
شهرداری رشت اقدام به قطع چند درخت در ابتدای بلوار معلم به دلیل ساخت واحد مسکونی کرده است. این چندمین بار است که شاهد چنین اتفاقی در رشت هستیم. 
قاسمی از گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید