• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84809
+
-

تهیه اطلس جغرافیایی سرقت در استان

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان سمنان، تهیه اطلس جغرافیایی سرقت به تفکیک شهرستان‌ها یکی از ضروریت‌های اصلی استان است که نیاز است به صورت ویژه دنبال شود. به گزارش ایسنا «حبیب‌الله خجسته‌پور» در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت و حفاظت از اماکن و تاسیسات استان سمنان گفت: با اجرای طرح‌های مختلف و اقدامات این ‌کمیسیون، تلاش خواهیم کرد تا در راستای حفظ امنیت و افزایش شاخصه‌های امنیت عمومی در جامعه گام برداریم. وی افزود: تلاش برای کاهش زمینه‌های سرقت و همچنین پیشگیری از آن در استان، از برنامه‌های مستمر این‌ کمیسیون است. باید تلاش کنیم‌ تا مردم احساس بهتری به تأمین امنیت داشته باشند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: ما از دیرباز استان سمنان را به عنوان استانی امن می‌شناسیم و البته که نیاز است همواره آموزش مراقبت از اموال به شهروندان و مردم از طریق رسانه‌ها و مجاری مختلف در دستور کار قرار گیرد. خجسته‌پور تأکید کرد: در این زمینه همچنین می‌توانیم از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی برای اجرای هرچه بهتر این مهم‌، به صورت مطلوب استفاده کنیم.

وی افزود: نصب دوربین‌های پایش تصویری در سطح استان، معابر و راه‌های مواصلاتی، شهرها و سایر مناطق، از اولویت‌های اصلی و جدی استان است. نصب دوربین‌های پایش تصویری در مناطق حساس، معابر و مبادی‌ای که دارای حساسیت بیشتری هستند، باید در اولویت قرار بگیرد.
معاون استاندار سمنان بیان کرد: گشت‌های مشترک یکی از موارد بسیار بااهمیت برای افزایش شاخصه‌های امنیت و پیشگیری از سرقت است که باید به صورت جدی دنبال شود.

خجسته‌پور ادامه داد: از ظرفیت بسیج نیز می‌توانیم در راستای اجرای گشت‌های مشترک و افزایش شاخصه‌های امنیت در استان بهره بگیریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید