• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84805
+
-

مخالفت با پیاده‌راه‌‌سازی در خیابان امامره

رئیس هیأت امنای بازار سمنان گفت: جمعی از بازاری‌های سمنان با پیاده‌راه‌سازی در خیابان امام(ره) این شهر در صورت اتخاذ نشدن برنامه‌های کارشناسی و رفع نشدن مشکلات زیرساختی در این منطقه مخالف هستند.

«علی‌اکبر صیادجو» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره) سمنان نیازمند توجه به دیدگاه‌های فنی و کارشناسی است و نمی‌توان برای توسعه یک بخش از اقتصاد شهر، مشکلاتی برای اصناف و بازاریان ایجاد کرد.
وی بیان کرد: توجه به امکانات ترابری برای جابه‌جایی بازاریان و کالاهای واحدهای صنفی، توقفگاه، حمل‌و‌نقل شهروندان و گردشگران در منطقه، ساخت پیاده‌راه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس هیأت امنای بازار سمنان ادامه داد: توجه به امکانات تفریحی و گردشگری و استفاده از فناوری‌های روز و نمونه‌برداری از شهرهای موفق در اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی باید مورد توجه شهرداری سمنان به عنوان متولی اجرای این طرح باشد.
صیادجو اضافه کرد: خیابان امام(ره) به عنوان قلب بازار اقتصادی مرکز استان سمنان مطرح است و برای اجرای طرح‌های اقتصادی و گردشگری، پیوست‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: بازسازی بازار سمنان به عنوان یکی از بازارهای تاریخی و گردشگری کشور در دستور کار است و با کمک بازاریان برای بازسازی این بازار اقدام می‌شود.
رئیس هیأت امنای بازار سمنان گفت: رونق کسب و کار در بازار سمنان نیازمند رفع مشکلات زیرساختی است و باید مسئولان برای بازسازی این بازار اقدام کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید