• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84443
+
-

کافه مجلس

   سرمایه‌های مردم دود می‌شود
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مصرف ۱۰۰میلیون لیتر سوخت در روز، دود‌کردن سرمایه‌های مردم و یک فاجعه زیست‌محیطی است. امیرخجسته با بیان اینکه با اصلاح مصرف سوخت در کل کشور می‌توان بیش از ۳۰میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی کرد، گفته است: وزارت صنعت، معدن و تجارت چرا هیچ اقدامی برای بهینه‌سازی‌ مصرف سوخت خودروها نکرده است. (فارس)

   هیأت بررسی مطالبات کارگران تشکیل شود
سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه «باید هیأتی برای بررسی و پیگیری مطالبات کارگران شرکت آذرآب اراک تشکیل شود» گفت که در همین راستا فراکسیون کارگری مجلس پیگیر مشکلات کارگران آذرآب، هپکو و هفت‌تپه است. (ایسنا)

   بررسی مجدد تعطیلات پنجشنبه‌ها
احمد امیرآبادی، یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها ‌مانند تهران بعد از دریافت گزارش از کمیسیون اجتماعی در نوبت بررسی صحن قرار می‌گیرد. 

   دلیل لغو سفر لاریجانی به ترکیه
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که بنا به دعوت رسمی رئیس مجلس ترکیه و به‌منظور شرکت در اجلاسی پارلمانی قرار بود عازم استانبول شود، سفر خود را به این کشور لغو کرد. اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی دلیل لغو این سفر را عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه اعلام کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید