روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه تهران بهدنبال درج پیام مردمی با موضوع «100دقیقه معطلی پشت خط 118» در ستون با مردم 27شهریورماه پاسخ داده است: با عنایت به فعالیت سامانه 118بهصورت شبانهروزی و مستمر و با عنایت به حجم بسیار بالای تماسهای ورودی، گاهی اوقات بهخصوص در زمان اوج ترافیک تماس، بهدلیل محدودیت منابع انسانی، خطوط 118اشغال میشود؛ لذا شایسته است هموطنان گرامی با زمانبندی مناسب و موکول کردن طرح درخواست خود به ساعات کم ترافیک از ارائه خدمات بهرهمند شوند.
در ساعت کم ترافیک با 118تماس بگیرید
در همینه زمینه :