• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84423
+
-

همسر صیغه‌ای، عامل اسید‌پاشی به زوج گیلانی


زن 41ساله پس از اسیدپاشی به روی زوج گیلانی در شهر خمام رشت، دستگیر شد. به گزارش همشهری، ظهر چهارشنبه گذشته رهگذران در محدوده بلوار معلم شهر خمام صدای فریادهای «سوختم، سوختم» زن و مردی را شنیدند که وحشت‌زده از ماشینشان پیاده شدند و از مردم کمک می‌خواستند. درست در چند‌قدمی آنها، زنی که ظرفی خالی در دست داشت، ایستاده بود و به‌نظر می‌رسید که وی عامل اسیدپاشی ‌روی زوج جوان است. مردم با دیدن این صحنه به کمک زوج جوان شتافتند و اجازه ندادند که زن مرموز از محل فرار کند. طولی نکشید که پلیس در جریان حادثه قرار گرفت و به این ترتیب زن اسیدپاش دستگیر و زوج جوان به بیمارستان منتقل شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان از ناحیه سینه و گردن و همسرش از ناحیه پهلو دچار سوختگی با اسید شده‌اند و بخت با آنها یار بوده که فرزندشان که او نیز در زمان حادثه داخل ماشین بود، هیچ آسیبی ندیده بود.
با شروع تحقیقات از مرد جوان، معلوم شد که عامل اسیدپاشی همسر صیغه‌ای او بوده که به‌خاطر اختلافاتی که با وی داشته، دست به این کار زده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن که از قبل تصمیم به اسیدپاشی گرفته بود، پس از تهیه ظرف اسید اقدام به تعقیب زوج جوان کرده و زمانی که آنها در حوالی بلوار معلم توقف کرده و در داخل ماشین در حال گفت‌وگو بودند، از سمت راننده به ماشین نزدیک و اسیدی را که داخل ظرف بود به روی راننده و همسرش ریخته است.
به گفته علی رمضانی، رئیس پلیس رشت، این حادثه به‌علت مشکلات خانوادگی رخ داده و اسیدپاش با توجه به پایین‌بودن شیشه ماشین نقشه خود را عملی کرده است که پس از دستگیری تحویل مرجع قضایی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید