• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84438
+
-

با مردم

با مردم







فرزندت را یک‌سال به مدرسه نفرست!

فرزندم در مدرسه شهید مدرس منطقه 7آموزش و پرورش تهران به اجبار به رشته نقشه‌کشی صنعتی فرستاده شده که کمترین علاقه‌ای به آن ندارد. قبل از اعلام نتایج هدایت تحصیلی، ظرفیت برخی رشته‌ها را تکمیل اعلام کردند و بچه‌هایی مثل فرزند من به اجبار انتخاب رشته کردند. بعد از مدت‌ها پیگیری از معاونت منطقه، مسئولان می‌گویند برای اینکه بتواند به رشته دلخواهش برود بهتر است یک‌سال در خانه بنشیند و سال آینده دوباره انتخاب رشته کند! واقعا این چه تدبیری است که برای حل مسائل آموزش و پرورش می‌کنند؟
اسداللهی از نظام‌آباد تهران

مسیر پل کفش ملی به اندیشه، نیازمند روگذر است
ترافیک از مسیر پل کفش ملی به سمت اندیشه، سنگین و طاقت‌فرساست. در ساعات اوج ترافیک که از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ ادامه دارد، تردد در این مسیر تقریبا غیرممکن است. لطفا مسئولان تدبیری کنند و با ساخت مترو یا پل رو گذر به داد مردم برسند.
مردی از اندیشه

پیاده‌روها را به مردم بازگردانید
براساس قولی که مسئولان داده‌اند ما همچنان منتظریم که پیاده‌روها به مردم بازگردانده شود و جلوی موتورسواران و بساط‌گستران را در پیاده‌روها بگیرند.
صدری از کلاهدوز

حقوق معلمان حق‌التدریس بعد از 9‌ماه پرداخت نشد
حقوق معلمین حق‌التدریس 9ماه است که پرداخت نشده است؛ درحالی‌که در مقابل معلمان رسمی، حقوق آنها رقم قابل‌توجهی هم نیست. واقعا رواست که این معلمان با خاطری آزرده و ناراحت مشغول امر تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین باشند.
افشین عباس‌زاده از رشت

مدرسه امامت شهرری معلم ندارد
به‌رغم گذشت بیش از 2هفته از بازگشایی مدارس و پیشرفت درسی دانش‌آموزان در دیگر مدارس، دانش‌آموزان پایه چهارم مدرسه امامت در باقرشهر شهر ری هنوز معلم ندارند و سرگردانند. چندبار اعتراض و پیگیری ما یک پاسخ واحد داشته است و آن اینکه معلم نداریم.
از اولیای دانش‌آموزان مدرسه امامت باقرشهر

دیوار چینی جایگزین گاردریل‌های جاده چالوس شود
گاردریل و نرده به اندازه کافی ایمن نیست و بعد از چندبار تصادف کارایی لازم را نخواهد داشت، از مسئولان تقاضا داریم برای مسیرهایی مثل جاده چالوس نیوجرسی‌های سیمانی یا دیوار چینی درنظر بگیرند که در مواقع ریزش کوه یا تصادف کمتر جان مسافران این جاده به خطر بیفتد.
دانیالی از آسارا

تخلیه زباله در مسیل باختر
تعویض روغنی و قهوه‌خانه‌های واقع در حاشیه مسیل باختر، شبانه زباله‌های خود را در مسیل باختر تخلیه می‌کنند. بارها به 137و 1888اطلاع داده‌ام ولی تدبیری نشده است.
اخترپور از تهران

پیست دوچرخه‌سواری فرخ‌شهر خطرناک است
یک‌ماه قبل پیست دوچرخه‌سواری فرخ‌شهر که در پایین‌دست تپه نور‌الشهدای این شهر احداث شده، به بهره‌برداری رسید، اما به‌دلیل غیراستاندارد بودن و در معرض ریزش سنگ قرار داشتن برای دوچرخه‌سواران قابل‌استفاده نیست. واقعا چرا بودجه‌ها را اینگونه هدر می‌دهند.
فتحی‌پور از فرخ‌شهر شهرکرد

پارک دوبله در سعادت‌آباد اهالی را به ستوه آورده
پارک دوبله در خیابان علامه طباطبایی شمالی در سعادت‌آباد، ساکنین و کسبه را به ستوه آورده است. لطفا رسیدگی شود.
مهدوی

همراه اول رسید کارت ملی را قبول ندارد
درحالی‌که بیش از یک‌سال است در انتظار دریافت کارت ملی هستیم، همراه اول رسید کارت ملی جدید را قبول ندارد و کارت قدیمی ملی هم از درجه اعتبار ساقط است. چه کنیم؟!
صفری از تهران

سینماهای آذربایجان غربی چه شدند
بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتیم همراه خانواده به سینما برویم، اما به هر سینمایی سر زدیم به در بسته خوردیم. در نهایت شنیدم که از 23سینمای استان آذربایجان غربی فقط 5 سینما به‌صورت نصفه و نیمه فعالیت دارند.
یوحنا از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید