• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84428
+
-

مرگ قاتل پلیس به ضرب گلوله

مرگ قاتل پلیس به ضرب گلوله


10روز پس از شهادت مأمور پلیس اصفهان در درگیری با سارقان، عامل این جنایت به ضرب گلوله پلیس کشته شد. به گزارش ایرنا، هفتم مهرماه امسال، مأموران پلیس اصفهان در حال کنترل محور مواصلاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بودند که به 2نفر که سوار بر یک خودروی سواری بودند مشکوک شدند و دستور ایست دادند. مظنونان با شلیک گلوله به سوی پلیس گریختند که در این حادثه یکی از مأموران به نام میلاد امینی مجروح شد و پس از چند روز جدال با مرگ، در دهم مهر به شهادت رسید.
به‌دنبال این حادثه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت ادامه یافت تا اینکه جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، روز گذشته خبر از کشته شدن قاتل مأمور پلیس در یک درگیری مسلحانه داد. سرهنگ حسین حسین‌زاده گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی اصفهان، محل اختفای قاتل شناسایی شد و بامداد دیروز، وی در یک درگیری در شهر اصفهان به هلاکت رسید.
حسین‌زاده با بیان اینکه قاتل ۴۵ساله دارای سابقه کیفری و خشونت و سرقت خودرو بود، افزود: این فرد پیش از هلاکت، ۶ گلوله به سمت پلیس شلیک کرد که در نهایت هدف گلوله مأموران قرار گرفت و کشته شد.
وی با اشاره به دستگیری همدست قاتل اظهار داشت: این فرد حدودا ۳۰ساله و فاقد سابقه کیفری و اهل اصفهان است و از مخفیگاه آنها ۲قبضه سلاح شکاری کالیبر12 و تعداد زیادی فشنگ و سلاح سرد کشف شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید