• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84402
+
-

کاپیتان مسعود گفت برای تشکر سمت خانم‌ها برویم

کنعانی: می‌خواهم بیشتر« یزله» برقصم

کاپیتان مسعود گفت برای تشکر سمت خانم‌ها برویم

حمیدرضا علیپور

  مدافع تیم ملی ایران در بازی برابر کامبوج گلزنی کرد و یک‌بار دیگر رقص یزله را به‌عنوان شادی گل به نمایش گذاشت. محمدحسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس به مهره ثابت کالدرون تبدیل شده و حالا به‌نظر می‌رسد در تیم ملی هم جایگاه ثابتی برای خود پیدا کرده است. مدافع تیم ملی درباره پیروزی عجیب مقابل کامبوج و وضعیت این روزهای خودش با همشهری گفت‌وگو کرده است.

  برد شیرینی را برابر کامبوج به‌دست آوردید.
واقعا همینطور است. با وجود اینکه دیدار راحتی را پیش رو داشتیم اما بازی خوبی بود. توانستیم از همان ابتدا بازی را در دست بگیریم و با نتیجه خوبی هم پیروز شویم و با روحیه خوبی به بازی بعدی با بحرین برسیم.

  تنها 3 گل با رکورد مالدیو فاصله داشتید.
واقعیت این است که ما به‌دنبال رکورد شکستن نبودیم. تنها می‌خواستیم فوتبال خوبی بازی کنیم و سرمربی تیم ملی هم به ما گفته بود که با تمام قدرت این بازی را به پایان برسانیم.

  در این برد پرگل توانستی سهیم باشی و گل سوم را زدی.
همه کمک کردند و من فقط توپ را وارد دروازه کردم. من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم که تیم ملی موفق باشد و خوشحالم که توانستم نقش کوچکی در این پیروزی داشته باشم.

  رقص یزله شادی گل خاص تو شده؟
نمی‌دانم چه بگویم اما امیدوارم که از این به بعد بیشتر گلزنی کنم تا یزله برقصم.

  با وجود این پیروزی پرگل بازی سختی برابر بحرین خواهید داشت.
ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و با تمرکز مقابل همه تیم‌ها حاضر می‌شویم. بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم که بازی خوبی برابر بحرین انجام دهیم و با دست پر برگردیم.

  نظرت در مورد حضور بانوان در این بازی چه بود؟
اینکه مادران و خواهران ما در این بازی حضور داشتند خیلی به ما روحیه داد و در روند تیم تأثیر زیادی داشت.حتی کاپیتان مسعود هم از ما خواست به سمت آنها برویم و از حضور آنها تشکر کنیم.

  به‌نظر می‌رسد که مانند زمان کی‌روش در تیم ملی با هدایت ویلموتس هم جایگاه ثابتی پیدا کرده‌ای؟
واقعیت این است که من فقط تمام تلاش خودم را  می‌کنم که تمرینات را به خوبی انجام دهم و بتوانم چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی انتظارات سرمربی را برآورده کنم. برای من موفقیت تیم ملی مهم‌تر از هر چیز دیگری است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید