• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84291
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ljg1
+
-

افتتاح آزاد‌راه تهران - شمال تا پایان سال

افتتاح آزاد‌راه تهران - شمال تا پایان سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: قطعه یک آزادراه تهران- شمال در محدوده شهرستانک به طول ۳۲ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۴ درصد تا پایان سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

«علی درویش‌پور» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بهره‌برداری از این پروژه موجب تسهیل در حمل‌و‌نقل ایمن و سریع در محور تهران- چالوس می‌شود.وی ادامه داد: با بهره‌برداری از اتوبان همت و در ادامه آن کمربند شمالی در البرز شاهد تکمیل کریدور بین‌المللی شرقی غربی و دسترسی شهروندان شمال کرج به استان‌های شمالی تهران از محور جدید خواهیم بود. 

معاون استاندار البرز در هماهنگی امور عمرانی گفت: احداث کمربند شمالی کرج نقش بسیار کلیدی در کاهش حجم تردد در آزادراه تهران- کرج و جاده مخصوص کرج خواهد داشت. وی عنوان کرد: امید است با رفع موانع و تعیین تکلیف معارض ملکی، کمربند شمالی کرج هرچه سریع‌تر افتتاح شود. 

درویش‌پور درخصوص آزادراه آبیک- چرمشهر نیز اظهار کرد: تکمیل این پروژه ملی تنها با همراهی و تعامل دستگاه‌های متولی میسر می‌شود که امید است در روزهای آینده مشکلات پیش روی این پروژه برطرف شود.وی یادآور شد: بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی البرز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین معضلات البرز به شمار می‌رود. 

معاون استاندار البرز تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به اجرا و تکمیل چندین پروژه ملی در حوزه حمل‌و‌نقل و راه‌سازی تا پایان سال ۹۸ شاهد تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی باشیم. وی گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر کاهش بار ترافیکی، در کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات و افزایش ایمنی نقش بسزایی خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید