• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84126
+
-

با مردم

با مردم








سگ‌های ولگرد اهالی فاز2 پرند را می‌ترسانند
سگ‌های ولگرد به‌صورت گله‌ای در فاز2 پرند رباط‌کریم، خیابان باران، میدان بهشت و بین بلوک‌ها در پایان شب یا صبح زود با سروصدا اهالی به‌خصوص بانوان را می‌ترسانند. مسئولان هم مدام وعده جمع‌آوری می‌دهند و خبری از جمع‌آوری این سگ‌ها نیست.
نوفلاح از پرند

شرکت انفورماتیک بانک مرکزی نباید خصوصی شود
برخی مسئولان خبری اعلام کرده‌اند که شرکت انفورماتیک وابسته به بانک مرکزی در آستانه فروش به بخش خصوصی است. آیا در میان این‌همه شرکت و سازمان و کارخانه‌ای که امکان خصوصی‌سازی‌ عادلانه و منطقی را دارند، باید این شرکت ملی که امنیت اقتصادی به آن وصل است به بخش خصوصی واگذار شود؟ کدام فرد یا مجموعه قابل اعتمادی هست که بشود شرکت به این مهمی را به آن واگذار کرد؟ شرکتی که روزانه چیزی حدود 500میلیون تراکنش بانکی از طریق سامانه‌های آن انجام می‌شود.
بقایی از مشهد

حقوق‌هایی که به 2میلیون تومان نرسید
به‌عنوان یک بازنشسته تأمین اجتماعی، با 30سال سابقه پرداخت حق بیمه با همسر و 3فرزند تحت تکفل، سؤال دارم که چرا یک‌میلیون و 640هزار تومان دریافتی دارم، درحالی‌که طبق تصویب مجلس افرادی با شرایط من (30سال سابقه و متأهل) حداقل دریافتی‌شان نباید کمتر از 2میلیون تومان باشد.
رضا علیدوست‌نیا از شفت گیلان

خط بی‌آرتی نوبنیاد به فلکه دوم شهران دایر شود
از مسئولان شهری تقاضا داریم خط بی‌آرتی مسیر نوبنیاد به فلکه دوم شهران از مسیر بزرگراه نیایش افتتاح شود. درصورت افتتاح این خط مشکل ترافیکی این مسیر برای مردم و به‌خصوص دانشجویان علوم و تحقیقات کاهش خواهد یافت.
محمدی از نوبنیاد

برای دریافت خودرو، هر روز به فردا حواله‌ام می‌دهند
مهرماه سال97 یک دستگاه خودروی ساینا ثبت‌نام کردم. 3ماه قبل دعوتنامه برایم آمد که براساس آن کل مبلغ خودرو را به‌حساب شرکت سایپا واریز کردم، اما هنوز از تحویل خودرو خبری نیست. هر وقت به نمایندگی زنگ می‌زنیم قول چند روز دیگر را می‌دهند! سؤال من این است؛ ضرر و زیان و دیرکرد تحویل خودرو چگونه محاسبه می‌شود و بالاخره کی خودروهای ما را تحویل می‌دهند؟
عطاءالله خزائی از کرمانشاه

ادامه حضور معتادان متجاهر در ناصرخسرو
با وجود مانورها و عملیات گوناگون پلیس مقتدر، ساکنان خیابان ناصرخسرو همچنان گرفتار حضور و تجمع فوق‌العاده معتادان متجاهر در کوچه‌های این محله هستند. با وجود ده‌ها تلفن به ١١٠ و ١٩٧ نیز تاکنون این قشر جمع‌آوری نشده‌اند و این مزاحمان سکنه و کسبه به‌راحتی تردد می‌کنند.
میثم قاسم‌زاده از تهران

فاز11 پردیس برق ندارد
از مسئولان اداره برق تقاضا داریم در مورد برق فاز11 پردیس فکری بکنند. در این محدوده روزی چندباربرق می‌رود یا آمپر برق بیش از اندازه بالا و پایین می‌شود که باعث سوختن وسایل برقی مختلف اهالی شده است. در خانه خود ما یخچال و تلویزیون به همین دلیل سوخته و کسی هم پاسخگو نیست.
مذهبی از پردیس

قانون مالیات نیازمند اصلاح شود
آنچه که خود مسئولان اعلام کرده‌اند، فرار مالیاتی مشاغل پردرآمد حداقل ۷۰هزار میلیارد تومان است که می‌تواند به‌راحتی نصف کسری بودجه دولت را جبران کند. میلیاردرها از مالیات معاف اما کارمندان و کارگران معمولی مالیات‌شان قبل از واریز حقوق کسر می‌شود که این عادلانه نیست.
محمدپور از تهران

اتوبان تاریک قزوین-رشت
با توجه به گرفتن ۷هزار تومان عوارض اتوبان قزوین به رشت، چرا این اتوبان فاقد هر نوع روشنایی است؟ لطفا مسئولان پاسخ دهند.
رشوند از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید