• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 83967
+
-

استاندارد‌سازی وسایل مهدکودک‌های استان

مدیرکل بهزیستی مرکزی با اشاره به تفاهم‌نامه بهزیستی این استان با اداره کل استاندارد گفت: براساس این تفاهم‌نامه از این پس وسایل بازی مستقر در مهدکودک‌ها باید استاندارد باشند.  

«زهرا امینی» در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: به سبب اهمیت مهدکودک‌ها در پرورش آینده‌سازان کشور وسایل بازی همه مهدکودک‌های استان مرکزی طبق ضوابط و مقررات قانونی، استانداردسازی می‌شود. در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل بهزیستی استان مرکزی و اداره کل استاندارد منعقد  شده است.
وی افزود: یکی از اقدامات بهزیستی برای امسال در استان مرکزی تلاش برای استاندارد‌سازی وسایل بازی مهدکودک‌های زیر نظر بهزیستی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی مهدکودک‌ها با ضوابط استاندارد وسایل بازی است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه از این پس وسایل بازی و تجهیزات مهدکودک‌های زیر نظر بهزیستی استانداردسازی می‌شوند و سلامت جسمی کودکان نیز به طور صد درصد تضمین می‌شود.
امینی عنوان کرد: بهزیستی علاوه بر حفظ سلامت روان کودکان باید برای سلامت جسمی آنان نیز برنامه‌ریزی داشته باشد؛ یکی از سیاست‌ها و موضوعات مهم این اداره توجه ویژه به سلامت کودکان زیر نظر خود است.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه با تکیه بر نیازسنجی مهدکودک‌ها و با توجه به دستورالعمل و بخش‌نامه‌های سازمان بهزیستی منعقد شده است. 
مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: بهزیستی استان مرکزی سعی در فرستادن مدیران مهدکودک‌ها برای گذراندن دوره آموزشی استاندارد وسایل بازی کرده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید