• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83833
+
-

جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس ‌تا ۳ هفته آینده


معاون فنی و نظارت سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه بخاری‌های نفتی از مدارس کشور تا ۳ هفته آینده جمع‌آوری می‌شود از افتتاح ۱۰‌هزار کلاس درس در کشور در هفته آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم، داریوش ورناصری گفت: در سال‌های گذشته با وجود مشکلات و نیازمندی‌های زیاد، افزایش اعتبارات داشتیم؛ به‌گونه‌ای که سال گذشته تخصیص اعتبارات ما حدود 110درصد بوده و اعتبارات امسال هم نزدیک به دوبرابر شده است.
معاون فنی و نظارت سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور، عنوان کرد: امسال برای شروع سال تحصیلی حدود یک‌هزار و 700پروژه با 10هزار کلاس درس را آماده بهره‌برداری کردیم که ان‌شاءالله هفته آینده به‌صورت متمرکز افتتاح می‌شوند. معاون فنی و نظارت سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور ادامه داد: هم‌اکنون سرانه کشور به‌صورت میانگین پنج و دو دهم است؛ درحالی‌که باید به ازای هر دانش‌آموز هشت و دو دهم باشد که نشان‌دهنده کمبود 3 متری فضای آموزشی به ازای هر دانش‌آموز است. وی ادامه داد: حدود 25هزار کلاس داشتیم که گرمایش آنها با بخاری نفتی تامین می‌شد که امسال ان‌شاءالله تا 2 یا3 هفته آینده جشن جمع‌آوری این بخاری‌ها و به‌دنبال آن بحث جمع‌آوری مدارس خشت و گلی را برگزار می‌کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید