• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83651
+
-

کشاورزان قمی برای پرداخت بدهی مهلت گرفتند

فرماندار قم گفت: برای امهال بدهی کشاورزان قم ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از چند روز آینده به جریان خواهد افتاد.  به گزارش ایرنا «مرتضی حیدری» در جلسه کارگروه شهرستانی بررسی 
بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه افزود: این اعتبارات برای جبران خسارت‌های کشاورزان استان بر اثر حوادث غیرمترقبه در نظرگرفته شده ‌است. 

وی ادامه داد: با پرداخت این ۲۰ میلیارد تومان در مجموع ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات برای امهال بدهی کشاورزان استان پرداخت شده است. حیدری بیان کرد: مجموع برآورد خسارت حوادث غیرمترقبه به کشاورزان استان از سال گذشته تاکنون رقمی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان است. وی اظهار کرد: برای امهال بدهی کشاورزان قم در مرحله سوم ۳۰ میلیارد تومان نیاز است اما رقمی که به قم اختصاص یافته ۲۰ میلیارد تومان است. 

فرماندار گفت:‌ برای امهال کامل بدهی کشاورزان قم باید سایر امکان‌های موجود استفاده شود. معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی قم نیز در این جلسه بیان کرد: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی قم در مرحله نخست در زمینه تسهیلات بند (خ) بوده که با استفاده از آن بدهی بیش از ۴ هزار کشاورز استان امهال شد. 

«سید مصطفی منزوی» افزود:‌ در مرحله دوم نیز ۱۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات بند (خ) به استان ابلاغ و بدهی بیش از ۷۰۰ کشاورز استان بدون سقف تسهیلاتی امهال شد. وی بیان کرد: در مرحله سوم نیز ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از این محل برای امهال بدهی‌های کشاوزی به قم ابلاغ شده و با بررسی‌های بانکی در حال امهال بدهی‌های کشاورزان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید