• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83643
+
-

سمنان صاحب مرکز نوآوری بانوان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مرکز نوآوری بانوان به عنوان یکی از راهکارهای ارتقای عدالت اجتماعی در سمنان ایجاد می‌شود.

 به گزارش ایرنا «حبیب‌الله خجسته‌پور» در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده سمنان افزود: فرمانداری استان به عنوان متولی و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد مرکز نوآوری بانوان یک ماه فرصت دارند بابت تامین زیرساخت‌ها حامی پیدا کنند.
وی با اشاره به این‌که پارک علم و فناوری سمنان باید برای تامین منابع مالی مرکز نوآوری بانوان در سمنان کمک ‌کند، ادامه داد: فرماندار موظف است طی یک ماه برای اجرای این طرح، سرمایه‌گذار معرفی کند.

خجسته‌پور اظهار کرد: بعد از یک ماه، هر شهرستانی که سرمایه‌گذار برای ساخت مرکز نوآوری بانوان معرفی کند، مرکز نوآوری در همان شهرستان ساخته می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: باید برای اجرای هر طرح در حوزه اجتماعی و فرهنگی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم در دستور کار باشد.

 خجسته‌پور با اشاره به توانمندی‌های بانوان در بخش‌های مختلف اظهار کرد: این قشر می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کند. این مسئول افزود: دستگاه‌های اجرایی با ثبت اطلاعات در سامانه فرابر برای تحقق راهبرد عدالت جنسیتی در سمنان کمک کنند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به شعار دولت تدبیر و امید در زمینه لزوم تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان در مدیریت‌های کلان و میانی کشور گفت: انتخاب و انتصاب بانوان در مدیریت‌‍‌ها راهی است که آغاز شده و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید بتوان حداقل بخشی از این وعده‌ها را محقق کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید