• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83571
+
-

تجهیز پارک‌های سنندج به ست ورزشی کودکان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین امکان ورزش در پارک‌ها، ۱۱ ست ورزشی و بازی مخصوص کودکان در این اماکن در حال نصب است.
به گزارش ایرنا «شرمین شریفی» افزود: نصب وسایل ورزشی و ست بازی کودکان در پارک‌ها و تفرجگاه‌های محلات شهر تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان به‌ویژه کودکان دارد. وی افزود: به منظور ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در محله‌ها و تامین رفاه حال شهروندان، نصب ست‌های ورزشی و بازی کوکان در این اماکن عمومی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. 

شریفی با اشاره به نصب ۱۱ست ورزشی در پارک‌های شهر، گفت: این ست‌های ورزشی با هدف ایجاد هیجان و نشاط در کودکان، به وجود آمدن محیط بصری زیبا و ایمن برای بازی کودکان و ایجاد فضاهای تفریحی استاندارد و در دسترس نصب می‌شود.وی یادآور شد: ست ورزشی و بازی کودکان در حوزه منطقه یک در شهرک پنج آذر و حاجی‌آباد و در شهرداری منطقه ۲ در محلاتی چون فرجه، شهرک مولوی و نایسر نصب خواهد شد.

شریفی تاکید کرد: همچنین تپه کرباسی، شهرک سعدی، پارک کودک و پارک ۲۸ دی در شهرداری منطقه 3 و سه‌راه پاوان و گریزه در حوزه بهاران نیز به ست ورزشی و وسایل بازی کودکان تجهیز می‌شود؛ ست بازی کودکان شامل بازی پلی اتیلن، دارای حداقل ۲ ایستگاه، یک تونل سرسره با تایید استاندارد و ایمنی مواد درجهیک است. رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تقدیر از پیگیری استانداری اظهار کرد: در زمینه تهیه این وسایل بازی هزینه‌کرد اجرای خرید این ست‌های ورزشی و بازی کودکان 3 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید