• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83465
+
-

با مردم

با مردم








کل خیابان سراج پارکینگ شده است

آنقدر خودرو در خیابان سراج مسیر دانشگاه علم و صنعت پارک شده که امکان توقف اتوبوس وجود ندارد. تمام مغازه‌ها جلوی ملکشان قیف می‌گذارند و باقی جاهای خالی هم تبدیل به پارکینگ شده است. هر وقت اتوبوسی در ایستگاهی توقف کند کل خیابان بسته می‌شود تا مسافران آن پیاده و سوار شوند.
محمدی از تهران

بیکاری در همدان بیداد می‌کند
این روزها مسئولان در آمار و ارقام خود درخصوص میزان بیکاری استان همدان اظهارنظرهایی می‌کنند که درست نیست. به‌عنوان فردی تحصیل‌کرده و دارای مهارت شغلی اعلام می‌کنم این آمارها نادرست است و در اغلب خانه‌های این استان به‌خصوص شهر همدان یک یا 2 بیکار هست. اگر مسئولان نگاهی به تعداد دستفروشان شهر بیندازند سخن من تأیید خواهد شد.
بابایی از همدان

برخورد با فساد در قوه قضاییه جدی‌تر شود
از مسئولان قضایی توقع داریم برخورد با فساد در قوه قضاییه جدی گرفته شود، زیرا بسیاری از متخلفان با گذر از کانال قوه‌قضاییه موفق به انجام اعمال خلاف خود شده‌اند.
غریب نواز از تهران

شماره تلفن گویا برای معرفی اختلاسگران اعلام کنند
بسیاری از مردم دلشان می‌خواهد بدون آنکه شناخته شوند اختلاسگر یا مدیر متخلفی را معرفی کنند. از مسئولان تقاضا می‌شود شماره تلفن ساده و قابل دسترسی و گویایی برای این منظور اعلام کنند تا مردم با اعتماد، مدیران و مفسدان را معرفی‌کنند.
محبوب مجاز از بریانک

اعتراضات به سازمان سنجش بی‌پاسخ ماند
قبول‌شدگان کنکور دانشگاه‌ها انتخاب رشته کرده و سر کلاس رفته‌اند، اما هنوز به اعتراضات داوطلبان به نتیجه کنکور رسیدگی نشده یا لااقل تاکنون پاسخی به آنها داده نشده است.
میری از سمنان

نیروی انتظامی در منطقه5 پررنگ‌تر حضور یابد
از نیروی زحمتکش انتظامی توقع داریم گشت‌های پلیس بیشتری برای امنیت بیشتر در خیابان‌های منطقه 5 درنظر بگیرند. زیرا صبح و ظهر تعداد زیادی دانش‌آموز کم سن و سال در این منطقه، تنها منتظر سرویس مدرسه هستند.
عبادتی از منطقه 5

گوجه‌فرنگی‌ها روی دستمان مانده است
درحالی‌که قیمت رب از کیلویی 20هزار تومان پایین نیامد گوجه ما را کیلویی 500تومان هم نمی‌خرند و این یعنی نابودی سرمایه هزاران خانواده که به امید برداشت گوجه نشسته بودند. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای هزاران تن گوجه‌فرنگی تولیدی در گوشه و کنار کشور بکنند.
زمانی از بستان‌آباد آذربایجان شرقی

اسامی پایانه‌ها را به نام سابقشان برگردانند
اخیرا در پایانه‌های شرکت واحد به جای اسامی منطقه و قدیمی آنها، اسامی نامانوسی گذاشته شده که باعث سرگردانی مسافران می‌شود. مثلا پایانه راه‌آهن به نام معین نامگذاری شده، پایانه انقلاب به نام کاوه و همینطور پایانه‌های فجر و افشار که نشان‌دهنده مقصد و مبدا سفر نیست. درحالی‌که قبلا مبدا و مقصد سفر اسم پایانه‌ها بود. تابلوی اتوبوس‌ها هم براساس همین اسامی است و مسافران باید حدس بزنند که مقصد این اتوبوس کجاست! لطفا مسئولان راه‌حلی پیدا کنند.
جوادی از تهران

مشکلات پارک دوبله در خیابان‌های علامه و کاج
خیابان‌های علامه و کاج جزو خیابان‌های پرتردد سعادت‌آباد تهران هستند که ترافیک روزانه بالایی دارند. به‌دلیل عدم‌آموزش و نظارت در سطح این منطقه، برخی شهروندان بی‌ملاحظه اقدام به پارک دوبله در خیابان‌ها و کوچه‌های این مناطق می‌کنند که عملا رفت‌وآمد را با مشکل همراه کرده. این مشکل بیشتر در خیابان‌های چهاردهم، شانزدهم و هجدهم علامه شمالی و خیابان‌های سوم، پنجم و هفتم سعادت‌آباد به شکل گسترده‌ای هر روز در جریان است. از راهنمایی و رانندگی تهران خواهشمند است نظارت و برخورد کند.
رضوی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید