• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83381
+
-

نگرانی شهروندان بوشهری از آلودگی شناگاه‌ها

خبرخوان
نگرانی شهروندان بوشهری از آلودگی شناگاه‌ها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی شناگاه‌های شهر بوشهر شد و گفت: ورود پساب فاضلاب‌ به دریا در برخی نقاط ساحلی بوشهر سلامتی شناگران را به خطر انداخته و اصلی‌ترین دغدغه ساکنان شهر است.

به گزارش تسنیم، «روح‌الله نصرتی» در بررسی وضعیت شناگاه‌های شهر بوشهر یکی از تفریحات مهم بوشهری‌ها به‌ویژه در فصل گرما را استفاده از ساحل خلیج فارس برای شنا کردن دانست و اظهار کرد: مردم ساحل‌نشین شهر بوشهر به‌ویژه گردشگران به شنا در دریا علاقه دارند که باید زمینه تحقق آن فراهم شود. نایب رئیس شورای شهر بوشهر با بیان این‌که آلودگی شناگاه‌های شهر ساحلی بوشهر به یک دغدغه جدی مردم تبدیل شده است افزود: با وجود اعلام آلوده بودن شناگاه‌های شهر بوشهر باز مردم از این قابلیت استفاده می‌کنند.

وی استفاده از دریا را حق مسلم مردم بوشهر دانست و تصریح کرد: مقابله با ورود فاضلاب به دریا تنها بر عهده شورا و شهرداری نیست و سایر دستگاه‌ها هم وظایفی دارند که باید انجام دهند. نصرتی خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی شناگاه‌های شهر بوشهر شد و گفت: ورود پساب فاضلاب‌ به دریا در برخی نقاط ساحلی بوشهر سلامت شناگران را به خطر انداخته است.

وی با تاکید بر توجه به رسیدگی به وضعیت آلودگی شناگاه‌های بوشهر افزود: جلساتی در مورد‌ جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا و سالم‌سازی شناگاه‌ها گذاشته شده، اما تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است. نایب رئیس شورای شهر بوشهر تاکید کرد: از مسئولان استان بوشهر درخواست می‌شود که به این موضوع ورود پیدا کنند تا شهروندان بوشهری بتوانند بدون دغدغه از دریا استفاده کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید