• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83343
+
-

افتتاح نمایشگاه دست‌ساخته‌های کودکان در انزلی

نمایشگاه دست‌ساخته‌های کارگاه‌های تابستانی کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر انزلی به مناسبت آغاز هفته کودک افتتاح شد.به گزارش مهر، رئیس کانون پرورش فکری انزلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته کودک دست‌ساخته‌های کارگاه‌های تابستانی رده سنی 6 تا ۱۶ سال در زمینه‌های کاردستی خلاق، نقاشی، ویترای، سفالگری، عروسک‌سازی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده‌اند.

«کبری نوردوست» با اشاره به آغاز هفته کودک افزود: متناسب با روزشمار این هفته برنامه‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شوند.وی عضویت رایگان کودکان در کانون پرورش فکری را یکی از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: کانون به عنوان معتبرترین محل پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. کانون پرورش فکری انزلی با قدمت بیش از ۵۰ سال نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

این مسئول با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انزلی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیون تومانی این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.


فراهم‌ کردن زمینه پرورش خلاقیت‌های دانش‌آموزان

 رئیس اداره آموزش و پرورش بندر انزلی هم با اشاره به این‌که فعالیت‌های کانون و آموزش و پرورش در راستای یکدیگر است، اظهار کرد: کانون از جمله مراکز فرهنگی تاثیرگذار در دانش‌آموزان است.«سیدحسین دریابکی» با بیان این‌که فعالیت و تحصیل دانش‌آموزان در مدارس در چارچوب خاصی قرار دارد، بیان کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خلاقیت‌های دانش‌آموزان پرورش می‌یابد.

وی با اشاره به این‌که دانش‌آموزانی که با کانون پرورش فکری ارتباط دارند نسبت به سایر دانش‌آموزان خلاق‌تر هستند، گفت: اهداف آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره در راستای یکدیگر و برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید