• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83338
+
-

دوربرگردان‌های مسدودشده درون‌شهری بازگشایی نشوند

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کشته شدن یک عابر پیاده در بلوار شیون فومنی رشت خبر داد. به گزارش ایرنا، سرهنگ «امیر طالبی» بر بازگشایی نشدن بریدگی‌های مسدود شده درون شهری توسط پلیس تاکید و اظهار کرد: یکی از دوربرگردان‌های غیر ضروری که در بلوار شیون فومنی رشت بسته شده بود، از سوی عوامل شهرداری بازگشایی شد. همین مساله سبب شد کامیونی هنگام دور زدن در این بریدگی به یک عابر پیاده برخورد کند و منجر به فوت او شود.

 وی با اشاره به حجم بالای تردد در شهر رشت تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از وقوع حوادث در حال شناسایی دوربرگردان‌های غیر ضروری و بستن آنها در شهر است، اما متاسفانه شبانه شهرداری دوباره آنها را بازگشایی می‌کند که این اقدام منجر به وقوع بیشتر سوانح رانندگی می‌شود.طالبی دوربرگردان‌های زائد و غیر استاندارد را موجب کندی تردد، ترافیک بیشتر و سردرگمی عابران پیاده دانست و بیان کرد: پلیس با کار کارشناسی دوربرگردان‌های غیر ضروری را شناسایی می‌کند. 

همچنین باید برای جلوگیری از وقوع حوادث و حفظ جان شهروندان، متولیان شهری با پلیس همکاری کنند و صرفا برای نزدیک کردن راه، دوباره بریدگی‌های مسدودشده را بازگشایی نکنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید