• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83001
+
-

کیش، میزبان مسابقات کبدی جوانان جهان

ورزش
کیش، میزبان مسابقات کبدی جوانان جهان

بر اساس آخرین هماهنگی‌های انجام‌شده در نشست مشترک «عباس اورسجی»، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران، با مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مسئولان امور ورزش این جزیره، منطقه آزاد کیش آماده برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان و هرگونه همکاری در این زمینه است. 

به گزارش ایرنا، در نشست مشترکی که بین رئیس فدراسیون کبدی و سرپرست مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با «غلامحسین مظفری»، مدیرعامل منطقه آزاد، برگزار شد آخرین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان صورت گرفت. 

پس از این دیدار و در نشست‌های بعدی چگونگی تقسیم وظایف و هماهنگی‌های لازم در بخش‌های مختلف از جمله پوشش خبری، مراسم افتتاحیه و اختتامیه، انتقال ورزشکاران خارجی و استقبال فرودگاهی در محل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد. 

جزیره کیش با بهره‌مندی از ۶ هزار متر مربع فضای مسقف و بیش از ۱۴۰هزار متر مربع فضای باز ورزشی دارای امکانات و زیرساخت‌هایی مناسب و استاندارد برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی است. توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی از جمله برنامه‌های راهبردی مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش است. 

نیاز نداشتن روادید برای ورزشکاران و مهمانان خارجی برای سفر به کیش، امکانات اقامتی پیشرفته، نبود ترافیک و حمل‌و‌نقل روان شهری از دیگر ویژگی‌هایی است که این جزیره را به مکانی مناسب برای برگزاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی تبدیل کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید