• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82976
+
-

تعمیرکارگوشی تلفن‌همراه

 اگر قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار تعمیرات گوشی تلفن‌همراه را دارید خرید تجهیزاتی مانند هیتربلور، منبع تغذیه، پیچ‌گوشتی و پنس، قلع و هویه، مولتی‌متر و لوپ با میانگین 5تا 6میلیون‌تومان هزینه و تجهیزات جانبی با ۲ تا 3میلیون تومان هستید.

   برای اخذ پروانه‌کسب نیز باید 3مرحله ثبت‌نام در سایت و دریافت کد رهگیری مربوطه، ارائه مدارک به اتحادیه صنفی مربوط و انجام مراحل بازرسی توسط این اتحادیه را پشت‌سر بگذارید. همچنین حداقل متراژ برای تعمیر موبایل در سامانه ۶ مترمربع اعلام شده و مکان انتخابی شما نباید کمتر از این مساحت باشد.

    با انجام بازرسی و تأیید بازرس اتحادیه، ظرف مدت ۱۵روز از تاریخ ارائه درخواست و ثبت تقاضا پذیرش اولیه به‌صورت پیامک ارسال می‌شود و چنانچه بازرس مربوطه تأیید نکند پیامک رد تقاضا از طریق سایت ایرانیان اعلام می‌شود و متقاضی باید ظرف ۱۵‌روز نواقص را برطرف کند.

    برای کسب مجوز باید مدرک مرتبط- حداقل دیپلم رشته‌هایی چون برق یا کامپیوتر- داشته باشید و با حضور در مراکز مجاز آموزش‌های لازم را دیده و مدرک قبولی در آزمون‌ها را بگیرید.
    دغدغه اصلی در هر شغل و حرفه ظرفیت بازار کار است. ممکن است فکر کنید در هر محله‌ای چند تعمیرگاه گوشی تلفن همراه وجود دارد و دیگر بازار اشباع شده است، اما در واقع اینطور نیست و همیشه افرادی موفق هستند که خدمات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه کنند.
   با وجود این نباید مکان‌یابی درست برای حرفه موردنظر را فراموش کنید. گاهی اوقات در محل زندگی یا مکان انتخابی شما ممکن است تعمیرگاهی وجود نداشته باشد و این فرصت خوبی است یا اینکه شرایطی فراهم شود تا بتوانید در بورس تلفن همراه مشغول شوید و این نیز فرصت مغتنمی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید