• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82920
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

    نظارت بر فروشگاه‌‌های بزرگ
بازرسان تعزیرات باید نظارت خود را بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد بیشتر کنند. بعضی از آنها برای جذب مشتری بیشتر با ارائه تخفیف ویژه محصولات نامرغوب در اختیار مشتری قرار می‌دهند.
یک شهروند از خراسان‌ رضوی

   مطب‌های شلوغ
مطب پزشکان در پارکینگ به هیچ‌وجه بهداشتی نیست. از سقف کوتاه مطب و اتاق انتظار گرفته تا شلوغی و ازدحام بیماران. از سوی دیگر به دلیل فضای کوچک مطب عبور و مرور و تنفس به سختی انجام می‌شود. بیمار با حضور در چنین مطب‌هایی علاوه بر بیماری خود، بیماری دیگران را هم می‌گیرد.
نازی جلالی از کرمانشاه

   تاخیر اتوبوس‌ها
با وجود برنامه‌ریزی دقیق برخی مسافرها، اتوبوس‌های بین‌شهری از جمله اتوبوس‌های خط سنندج- تهران سر وقت حرکت نمی‌کنند و همیشه حداقل نیم‌ساعت تاخیر دارند.
حسنی از کردستان

   وضع نامناسب رودخانه سردآبرود
وضع بهداشتی رودخانه سردآبرود در چالوس اصلا مناسب نیست. چند سال است که این وضع نابسامان وجود دارد، اما مسئولان توجهی به آن نمی‌کنند. ضمن این‌که در نقاط بالادست هم تجاوز به حریم و بستر این رودخانه در سطح گسترده‌ای دیده می‌شود.
یک شهروند از مازندران 

   آب آلوده در ایلام
وضع آب آشامیدنی ما در محله جانبازان ایلام بسیار اسفبار است. آب این منطقه در اکثر اوقات آلوده، کدر و بدبو است به نحوی که بوی کلر آن به‌راحتی قابل تشخیص است. ما اغلب اوقات از آب معدنی برای آشامیدن استفاده می‌کنیم. بارها به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کرده‌‌ایم، اما وضع آب تغییر نکرده است. سوال من از مسئولان این است که تا چه زمانی از آب معدنی با این قیمت گران استفاده کنیم؟ 
سبحانی از ایلام

   حضور معتادان در پار‌ک‌های شهر
حضور معتادان در پارک‌های بروجرد مشکل‌ساز شده است. با توجه به این‌که پارک‌های محلی برای گذراندن ساعاتی آرام و بدون دغدغه تدارک دیده شده‌اند، اما با این شرایط هیچ کس در پارک آرامش نخواهد داشت.
پرستو علیزاده از لرستان

   زباله در انبار بار پایانه
قسمت بار ترمینال شهید کلانتری مهرشهر بسیار غیربهداشتی است. زباله در بین اجناس و بارهای مردم به وفور یافت می‌شود. این بارها امانت هستند و هزینه‌اش را از ما می‌گیرند، اما برای حفظ آنها تلاش کافی نمی‌کنند.
علی محمدی از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید