• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82831
+
-

شایعات باعث دلخوری کالدرون از کاپیتان

پرسپولیس روز گذشته در دیداری حساس به مصاف شهر خودرو رفت. سیدجلال حسینی که 3 دیدار اخیر پرسپولیس را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، با صلاحدید کادرفنی در سفر به مشهد این تیم را همراهی نکرد. کاپیتان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات گروهی چند روز اخیر حضور یافته بود و به‌نظر می‌رسید مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با شهرخودرو نداشته باشد. با وجود این و در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده نیز در این بازی محروم بود سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تا سیدجلال را با تیم نبرد و بدون این بازیکن راهی مشهد شود. عدم‌حضور کاپیتان سرخپوشان در دیدار حساس مقابل شهر خودرو، آن هم در شرایطی که این بازیکن می‌توانست در نبود شجاع در ترکیب تیم قرار بگیرد و به تیم کمک کند بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. حالا شایعاتی از درون تیم به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سرمربی سرخپوشان از کاپیتان تیمش دلخور است.
شنیده‌ها حاکی از این است که پیش از دیدار استقلال و در شرایطی که مشخص شده بود کنعانی‌زادگان و شجاع قرار است زوج پرسپولیس را در این بازی تشکیل دهند، حسینی با مصدومیت روبه‌رو شد و این مصدومیت باعث شد تا در بازی برابر سپاهان و ماشین‌سازی‌ هم مدافع سرخپوشان نتواند تیمش را همراهی کند. این اتفاق باعث شد تا گفته شود که سیدجلال به‌خاطر بیرون ماندن از ترکیب تیم، خودش را به مصدومیت زده است. درحالی‌که پزشک باشگاه هم مصدومیت این بازیکن را تأیید و حتی مدت دوری از میدان  وی را هم اعلام کرده بود. گفته می‌شود که شایعات پیرامون مصدومیت حسینی به گوش کالدرون رسیده و به همین دلیل سرمربی سرخپوشان از دست مدافع تیمش دلخور شده است و تصمیم گرفته تا در بازی روز گذشته او را در لیست 18نفره هم قرار ندهد.
   سیدجلال: با نظر کادر فنی غایب بودم
کاپیتان سرخ‌ها در واکنش به بیرون ماندن از ترکیب پرسپولیس به فارس گفت: «بعد از درد کوچکی که داشتم، در این یک هفته خیلی خوب تمرین کردم و زیرنظر کادر فنی همراه با سایر بچه‌های تیم در تمرینات حاضر شدم. در این چند روز و پس از بهبودی، تمرینات پرفشاری انجام دادم و مشکلی برای بازی نداشتم، اما به هر حال با نظر کادر فنی در این بازی غایب بودم.»
   آخرین فصل کاپیتان؟
ستاره چند فصل گذشته پرسپولیس در خط دفاعی با وجود سن و سال بالایش نقش مهمی در موفقیت سرخپوشان داشت و حتی لقب سوپرمن را به ‌خود اختصاص داده بود اما حالا به‌نظر می‌رسد که با ادامه این شرایط به پایان حضور خود در پرسپولیس نزدیک شده باشد. پر افتخارترین بازیکن لیگ ایران هنوز هم یکی از مهم‌ترین بازیکنان لیگ برتر است اما با ادامه نیمکت‌نشینی شاید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید