• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 11 مهر 1398
کد مطلب : 82643
+
-

با مردم

با مردم






ماشین جایگزین نمی‌خواهم

یک‌سال و نیم پیش در شرکت سایپا برای خرید خودرو ثبت‌نام کردم، حالا می‌گویند به جای خودرویی که ثبت‌نام کردید یک ماشین دیگر برای شما ثبت‌نام شده، پول را واریز کنید و خودرو را تحویل بگیرید.
رضاپور از مشهد

 بانک فرهنگیان تاسیس شود
فرهنگیان بیشترین کارمندان دولت هستند، درحالی‌که تاکنون بانک خاصی برای آنان تاسیس نشده است؛ بانکی که حقوق آنها را به‌صورت یکپارچه بپردازد و به آنها وام و دیگر خدمات ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد با توجه به شمار شاغلان در بخش آموزش‌وپروش، تاسیس چنین بانکی ضروری و راهگشا باشد.
رهبری از تهران

 اجبار لباس فرم باعث شرمندگی دانش‌آموزان شده است
اجبار به پوشیدن لباس فرم برای دانش‌آموزان در اغلب شهرهای استان باعث شرمندگی آنان و خانواده‌هایشان شده است. چه بسا کودکانی که لباس مناسب دارند اما توان خرید لباس فرم را ندارند و نپوشیدن لباس فرم تبدیل به نشانه تمایز آنها شده است و بعضا از سوی دوستان مورد آزار و اذیت کلامی قرار می‌گیرند.
معصومه بهادری از نیکشهر

 دستفروشان خیابان شهرزاد 24ساعته هستند
تعدادی از دستفروشان و وانت‌بارها سر چهارراه شهرزاد به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و کسی هم با آنها برخورد نمی‌کند، درحالی‌که عامل ترافیک و ناامنی تردد شده‌اند. چطور برای نبستن کمربند کلی جریمه می‌شویم، اما این دستفروشان تا وسط خیابان را اشغال کرده‌اند و کسی با آنها برخورد نمی‌کند؟
طباطبایی از خیابان شهرزاد

 خیابان عطایی ارومیه پاتوق تره‌بار و اتوبوس‌ها
خیابان عطایی شهر ارومیه واقعا ظرفیت حضور این میزان دستفروش تره‌بار و دوره‌گرد و 200 تا 300 اتوبوس را ندارد. با این حجم ترافیک در این خیابان، زندگی در آن غیرممکن شده است. جدای از سروصدا و روغن‌ریزی خودروها و اتوبوس‌ها رفت‌وآمد اهالی در این خیابان ممکن نیست. از مسئولان تقاضا داریم به ‌داد این خیابان و ساکنانش برسند.
پورمنصور از ارومیه

پله برقی همیشه خراب نارمک و سرسبز
پله برقی نارمک تقاطع بزرگراه رسالت و سرسبز اکثر اوقات خراب است و در واقع به‌واسطه عدم‌نظارت کافی بر عملکرد شرکت‌های نصاب، مشکلات زیادی را برای تردد مردم و اهالی، به‌خصوص کودکان و سالخوردگان به‌وجود آورده است، از مسئولان محترم تقاضای پیگیری داریم.
سروش از تهران

مسکن مهر محل کسب درآمد عده‌ای سودجو شده است
مسکن مهر، پروژه‌ای ارزشمند است که به‌دلیل سوءاستفاده عده‌ای تبدیل به محل کسب درآمد شده است، وگرنه مگر برای ساخت یک مسکن چندسال نیاز است که اکنون حدود یک‌دهه است در حال ساخت مسکن هستند، درحالی‌که جامعه از فشار گرانی و مستأجری به تنگ آمده است.
کاشانی از کاشان

 کل خیابان سراج پارکینگ شده است
آن‌قدر خودرو در خیابان سراج، مسیر دانشگاه علم و صنعت، پارک کرده‌اند که امکان توقف اتوبوس وجود ندارد. تمام مغازه‌ها جلوی ملکشان قیف می‌گذارند و باقی جاهای خالی هم تبدیل به پارکینگ شده است. هر وقت اتوبوسی در ایستگاهی توقف کند تا مسافران آن پیاده و سوار شوند، کل خیابان بسته می‌شود.
محمدی از تهران

 همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان فراموش نشود
مسئولان از هر محلی که می‌دانند مبلغی به همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی اختصاص دهند، چراکه دیگر امکان زندگی با این هزینه‌ها برای عامه مردم، به‌خصوص بازنشستگان میسر نیست.
بازدیدی از کرج

 اعتراضات به سازمان سنجش بی‌پاسخ ماند
قبول‌شدگان کنکور دانشگاه‌ها انتخاب رشته کرده‌اند و سر کلاس رفته‌اند، اما هنوز به اعتراضات داوطلبان نسبت به نتیجه کنکور رسیدگی نشده یا لااقل تاکنون پاسخی به آنها داده نشده است.
میری از سمنان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید