• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 11 مهر 1398
کد مطلب : 82607
+
-

دشمنان قدیمی، زوج جدید خط دفاعی

پرسپولیس در بازی با پدیده برای اولین‌بار از زوج جلال حسینی و کنعانی‌زادگان در قلب دفاع استفاده خواهد کرد. البته به شرط آنکه سیدجلال، مجوز حضور در این بازی را از کادر پزشکی و فنی بگیرد. پرسپولیس به‌خاطر اتفاقاتی که در بازی با سپاهان رخ داد، بهترین مدافع خودش و لیگ را در اختیار نخواهد داشت و شجاع خلیل‌زاده به حکم کمیته انضباطی فعلا از 2بازی محروم است، مگر آنکه در جلسه دیروزش در محل این کمیته توانسته باشد آنها را قانع کند که محرومیتش را کاهش دهند. کاپیتان سرخپوشان که بعد از هفته دوم لیگ مقابل تراکتور در ترکیب قرار نگرفت حالا یک‌بار دیگر در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های تیمش به‌کار گرفته خواهد شد و این در حالی است که با توجه به خبر مصدومیت این بازیکن، هنوز کالدرون برای استفاده از کاپیتان اول تیمش تصمیم نگرفته است.
  بازی کنار جانشین ابدی
در شرایطی که سیدجلال در بازهای مقدماتی جام جهانی یکی از مؤثرترین بازیکنان تیم ملی بود اما در آستانه جام جهانی، کی‌روش تصمیم گرفت تا کنعانی‌زادگان را جایگزین حسینی کند و این بازیکن در نهایت با جاماندن از تیم ملی، در نهایت تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت. درست چند سال بعد از جام جهانی کنعانی راهی پرسپولیس شد و در کمال تعجب کالدرون این بازیکن را به سیدجلال ترجیح داد تا کاپیتان سرخپوشان یک‌بار دیگر به‌خاطر کنعانی از ترکیب بیرون بماند. حالا و در این شرایط، روز جمعه حسینی باید کنار بازیکنی به میدان برود که در اواخر دوران فوتبالش، به‌خاطر او بیرون مانده است.
  مصدومیت کاپیتان خوب شد؟
در آستانه داربی پایتخت، کاپیتان پرسپولیس با مصدومیت روبه‌رو و باعث شد تا سیدجلال در بازی برابر استقلال و سپاهان و ماشین‌سازی‌ نتواند تیمش را همراهی کند. عده‌ای هم شایعه کرده بودند که کاپیتان وقتی دید نامش در ترکیب نیست وانمود کرد مصدوم است. حالا اگر بلافاصله بعد از محرومیت شجاع مصدومیت حسینی خوب شود ممکن است شایعه‌سازان بگویند که دیدید گفتیم! تعدادی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه می‌گویند او واقعا مصدوم است و حتی ممکن است به این بازی هم نرسد. مصدومیت و درد او در شکم البته بعید است چیزی باشد که برای سومین بازی پیاپی او را از مسابقه محروم سازد. هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست. قرار است امروز کادر پزشکی نظر خود را درخصوص کاپیتان سرخپوشان اعلام کند تا کالدرون درخصوص خط دفاع خود تصمیم نهایی را بگیرد.
  آزمون سخت سیدجلال و کنعانی
در 2فصل گذشته زوج شجاع و سیدجلال توانسته بود خط دفاع قدرتمندی  برای سرخپوشان ایجاد کند. در این فصل زوج شجاع و کنعانی هم توانست نسبتا خوب عمل کند. با وجود این، باید دید در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی زوج جدید خط دفاعی پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت. اگر جلال حسینی در ترکیب قرار نگیرد، زوج محمد انصاری و کنعانی در مشهد به میدان خواهد رفت و دیگر محمد نادری استرس ندارد که وسط نیمه دوم جای خود را به انصاری بدهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید