• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82487
+
-

از لطف هواداران گریه‌ام گرفت

آقایی: انتظار داشتم زودتر از این فرصت بازی پیدا کنم

سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال در بازی‌های دوستانه امیدوار‌کننده بود، اما با شروع لیگ‌ باز هم به نیمکت دوخته شد. درست چند روز بعد از اخباری که مبنی بر ناراحتی‌اش از نیمکت‌نشینی به گوش رسید، در دیدار مقابل گل‌ریحان در مرحله یک‌شانزدهم فرصت بازی پیدا کرد و با زدن گل دوم و دادن پاس گل سوم، ستاره این بازی بود. گفت‌وگوی ناجی استقلال با همشهری را در ادامه بخوانید.
   بازی برای استقلال گره خورده بود که به زمین آمدی و ستاره مسابقه شدی.
واقعا بازی برایمان سخت شده بود. همه بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کردند اما توپ‌ها گل نمی‌شد. دیگر با وضعیتی که در ورزشگاه با رفتن برق ‌به‌وجود آمد، احساس کردیم باید بازی به پنالتی برود اما خوشبختانه توانستیم گل دوم را به‌ثمر برسانیم. همین گل باعث شد که تیم حریف هم یک مقدار بازی تهاجمی‌تری ‌انجام دهد و ما با زدن گل سوم به‌نوعی تیر خلاص را زدیم.
  لحظه گلزنی برای استقلال شیرین بود؟
طبیعتاً خیلی خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم، اما این گل حاصل تلاش کل تیم بود ولی برای من خیلی ارزشمند بود. توانستم از زمانی که به استقلال آمدم، بالاخره خودم را نشان دهم و اینکه مربیان می‌توانند روی من حساب کنند.
  این نخستین گلت برای تیم بود؟
بله؛ ان‌شاءالله ادامه داشته باشد. این گلم هم تقدیم به هواداران و استراماچونی.
  بعد از بازی به‌شدت از سوی هواداران تشویق شدی و گریه کردی.
بله، بغض و گریه‌ام از گلی که زدم و محبت هواداران بود که برایم سنگ‌تمام گذاشتند. تشویق آنها وظیفه‌ام را سنگین‌تر می‌کند. باید بگویم هواداران استقلال در ایران بهترین هستند.
  به‌نظر انتظار داشتی زودتر از اینها به تو فرصت بازی داده شود.
من پارسال هم عضو تیم بودم و همواره با آمادگی بالا در تمرینات شرکت می‌کردم. اگر حقیقت را بخواهید، دوست داشتم زودتر این فرصت را داشته باشم تا خودم را نشان دهم.
  فکر می‌کنی در لیگ هم فرصت بازی پیدا کنی؟
باید ببینیم مربیان چه نظری در این ارتباط خواهند داشت. البته اول دوست دارم تیم برنده شود و آنطورکه از صحبت‌های مربیان متوجه شدم، اینکه آنها روی من حساب می‌کنند،‌ برایم ارزشمند است.
  گویا در همین ارتباط با استراماچونی هم صحبت کرده بودی؟
بله، ما قبل از بازی حذفی در این ارتباط صحبت‌هایی داشتیم و او با حرف‌هایی که زد، باعث شد روحیه و انگیزه‌ام خیلی بالا برود. دیگر شک ندارم در این استقلال به حقم می‌رسم.
  فکر می‌کنی در لیگ بتوانید امتیازات از دست رفته را جبران کنید؟
صددرصد؛ ما چیزی از تیم‌های صدرنشین کم نداریم. نام بزرگ استقلال همواره این وظیفه را به ما القا می‌کند که به جز تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، به چیز دیگری فکر نکنیم. گرچه قبول دارم کار سخت است اما نشدنی نیست. دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید