• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82483
+
-

توضیح بگوویچ درباره احتمال اخراج


گل‌گهر سیرجان روز یکشنبه بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. او در لیگ به ‌اندازه استقلال و استراماچونی امتیاز دارد و تنها تفاوت این دو مربی خارجی در حذف گل‌گهر از جام‌حذفی و صعود دشوار استقلال به مرحله یک‌هشتم پایانی است. 
تیم او قرار است همین جمعه با استقلال بازی کند، اما ممکن است پیش از آن اخراج شود یا مدیران باشگاه منتظر نتیجه در مقابل استقلال بمانند و سپس با توجه به تعطیلی 17روزه لیگ مربی جدیدی به‌جای او جایگزین کنند. او که خودش این تیم را به لیگ برتر آورده، درباره احتمال برکناری‌اش به همشهری می‌گوید: «از عملکرد تیم بسیار ناراحتم؛ به هواداران و مردم فهیم سیرجان قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر تصمیم لازم و سازنده در این ارتباط گرفته شود. امسال بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شدند، امکانات و تجهیزات لازم و مورد درخواست کادر فنی مهیا شد، اما این شرایط اصلا قابل توجیه نیست و من باید پاسخگوی باشگاه و هواداران باشم. در لیگ برتر فقط 3امتیاز گرفتیم ولی شرایط خاصی داشتیم. 
در 3بازی اول که مساوی کردیم و در بازی با تراکتور هم خیلی‌ها انتظار نداشتند گل‌گهر این تیم پرقدرت را شکست بدهد. ما در برابر تراکتور هم عملکرد بدی نداشتیم و در بازی با صنعت‌نفت هم یک گل بچگانه خوردیم. در همین 2بازی چند فرصت خوب را از دست دادیم و خیلی بدشانس بودیم، در ضمن اشتباهات داوری کمر تیم ما را شکسته است. مگر می‌شود در هر بازی صاحب پنالتی شویم ولی داور پنالتی ما را نگیرد؟ درباره برکناری احتمالی‌ام هم باید بگویم تابع تصمیم باشگاه هستم. این شایعات همیشه در فوتبال وجود دارد ولی من به تیمم اعتقاد دارم و مطمئنم که شرایط گل‌گهر قابل تغییر است».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید