• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82486
+
-

فقط دنبال پیشرفتم نه حاشیه

زکی پور: با قطعی برق استرس باخت گرفتم

فقط دنبال پیشرفتم نه حاشیه

محمد زارعی 

میلاد زکی‌پور در 2بازی اول لیگ، مدافع چپ فیکس استقلال بود اما با خرید مدافع محبوب استراماچونی یعنی میلیچ، میلاد به نیمکت دوخته شد تا اینکه کاسه صبرش لبریز شد و بعد از بازی با ذوب‌آهن ناراحتی‌اش را ابراز کرد. همین موضوع باعث شد به دستور استرا از حضور در تمرینات استقلال منع شود. میلاد بعد از صحبت با سرمربی ایتالیایی به تمرینات برگشت و حتی در بازی حذفی مقابل گل‌ریحان فیکس شد. با او درباره اتفاقات اخیر حرف زده‌ایم.
  فکر می‌کردی بازی با تیم گل‌ریحان دسته اولی اینقدر سخت باشد؟
وجدانا خیلی خوب بودند و ما را اذیت کردند. بازیکنان خوب و باانگیزه‌ای داشتند که جلوی استقلال با چند برابر نیرو تلاش می‌کردند. اما خدا را شکر با همت بچه‌ها برنده بازی شدیم.
  هواداران رقیب معتقدند که قطعی برق بیشتر به نفع استقلال شد چون پیش از آن گل‌ریحان داشت بهتر بازی می‌کرد.
اتفاقا قطعی نیم ساعته برق برای هر دو تیم بد شد. من که استرس باخت گرفته بودم اما می‌گفتم این اتفاق حتما حکمتی دارد.
  با این بازی فکر می‌کنی استقلال در جام حذفی مدعی قهرمانی باشد؟
صددرصد. من در این چند سالی که در تیم استقلال بازی می‌کنم سابقه قهرمانی در حذفی را دارم. در تیم ما کسی از قهرمانی ناامید نیست.
  در لیگ که خیلی بد نتیجه گرفته‌اید.
من این را قبول دارم که در نتیجه‌گیری نتوانسته‌ایم در حد انتظار ظاهر شویم اما فوتبالی که ارائه می‌کنیم قابل دفاع است. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید ما فوتبال ضعیفی به نمایش می‌گذاریم. در سال‌های قبل هم در همین لیگ خودمان بوده‌اند تیم‌هایی که در هفته‌های نخست نتایج لازم را نگرفته‌اند اما به مرور توانسته‌اند روند رو به رشدی پیدا کنند و حتی قهرمان شوند. البته در یکی دو جا ضعف داریم که مدیریت و کادرفنی باشگاه تلاش می‌کنند آنها را برطرف کنند.
  چرا اینقدر پنالتی خراب می‌کنید؟
استرس! نتیجه نگرفتن در بازی‌های قبلی باعث شده فشار زیاد شود. امیدوارم با این برد استرس‌ها از بین برود و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.
  اگر بخواهند می‌توانی پنالتی بزنی؟
از قدیم گفته‌اند که پنالتی 50-50است اما هر وقت مربیان صلاح بدانند بله من هم می‌توانم پنالتی بزنم.
  درباره اخراج از تیم و بازگشت‌ توضیح می‌دهی؟
آن مسائل گذشته؛ دوست ندارم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کنم. این بحث‌ها هم اصلا آنطوری نبود که انعکاس دادند. هرچه بود تمام‌شد و من دنبال پیشرفت هستم و به حاشیه کاری ندارم.
  بعد از گل‌ریحان با گل‌گهر بازی دارید که شرایط خوبی ندارد و مثل شما نتیجه گرفته.
ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و برای اینکه بتوانیم شرایط خود را در جدول رده‌بندی تا حدودی سروسامان دهیم باید 3امتیاز را برای خود کنیم. از هواداران هم می‌خواهم بیایند از ما حمایت کنند تا بعد از جام حذفی از این هفته در لیگ هم بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم و از خجالت‌شان دربیاییم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید