• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82462
+
-

اعلام زمان برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر استان کردستان 28 تا ۳۰ آبان ۹۸ برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا «جلال قلعه‌شاخانی» در جلسه کارگروه تئاتر استان کردستان اظهار کرد: این دوره از جشنواره تئاتر در بخش‌های مسابقه(صحنه)، عکس، نمایش‌های رادیویی، همایش آسیب‌شناسی تئاتر استان کردستان برگزار می‌شود.  وی افزود: نمایش‌هایی که از تاریخ اول شهریور سال ۹۷ تا اول آبان سال ۹۸ تولید و اجرای عمومی شده باشند می‌توانند متقاضی حضور در بخش مسابقه سی‌امین جشنواره تئاتر استان کردستان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: در بخش عکس نیز از هنرمندان عکاس دعوت می‌شود ضمن اعلام آمادگی عکاسی از نمایش‌های اجرا شده در سی‌ودومین دوره جشنواره تئاتر استانی شرکت کنند.  وی ادامه داد: بخش نمایش‌های رادیویی، آثار تولید شده از اول فروردین ۹۷ تا اول مهر سال ۹۸ که به 2 زبان کُردی و فارسی تولید شده باشد، می‌توانند متقاضی حضور در این بخش باشند.

قلعه‌شاخانی بخش همایش آسیب‌شناسی تئاتر کردستان نیز به ارائه یافته‌های پژوهشی خاطرنشان کرد: مقالات علمی و پایان‌نامه‌های موضوعی در حوزه تئاتر استان کردستان اختصاص دارد. وی یادآور شد: کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر حمایت از گروه‌های نمایشی برای تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در استان تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت از اهداف برگزاری سی‌و‌دومین دوره جشنواره تئاتر استان کردستان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید