• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81865
+
-

بایدهای خرید روکش خودرو

  اگر طرفدار استفاده از خودروهای صفر کیلومتر هستید، علاوه بر بیمه بدنه باید هزینه خرید تجهیزات و لوازم جانبی مانند روکش‌های صندلی خودروهای داخلی و خارجی، چادر روکش و سایر تزئینات اتومبیل را نیز متقبل شوید.
   روکش صندلی ازجمله الزامات اولیه‌ای است که برخی مشتریان با خرید خودروی صفر کیلومتر نسبت به خرید و نصب آن اقدام می‌کنند. روکش‌های داخلی و معدود محصولات خارجی موجود در بازار در2 نوع چرمی و پارچه‌ای است که از نظر قیمت، کیفیت و کارایی با یکدیگر متفاوت است؛ پس هنگام خرید این اقلام باید به نوع کاربرد روکش توجه داشته باشید.
   برای خرید این تجهیزات به‌خصوص روکش صندلی خودرو، توصیه می‌شود اگر وقت و حوصله چرخیدن در بازار را داشته و تفاوت قیمت این محصولات در سطح خرده‌‌فروشی با مراکز عرضه عمده دغدغه شما محسوب می‌شود، سری به راسته بازار لوازم جانبی اتومبیل در خیابان امیرکبیر بزنید.
   مهم‌ترین مزیت روکش‌های چرمی سهولت در نظافت و تمیزکردن آنهاست و این دسته از روکش‌ها برای خانواده‌های دارای فرزندان خردسال و کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده یا مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، نسبت به روکش‌های پارچه‌ای مناسب‌تراست؛ گرچه قیمت آن کمی بر روکش‌های پارچه‌ای می‌چربد.
    روکش‌های چرمی نمای اسپرت‌تری داشته و جوان‌پسند‌تر هستند، استفاده از این روکش‌ها در مناطقی با آب و هوای شرجی بیشتر توصیه می‌شود.
 مهم‌ترین مزیت روکش‌های پارچه‌ای خودرو ، تنوع در رنگ و طرح آنهاست ضمن آنکه این دسته از روکش‌های صندلی در مقایسه با روکش‌های چرمی متفرقه که بیشتر تولیدات موجود در بازار را تشکیل می‌دهند دارای دوام بیشتر، تعریق کمتر و راحتی بالاتری است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید