• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81855
+
-

با مردم

با مردم









سهام عدالت را آزاد کنند

سال‌هاست برگه‌ای به نام سهام عدالت دست ماست که می‌گویند یک میلیون تومان می‌ارزد، ولی تاکنون 120هزار تومان بابت سود آن دریافت کرده‌ایم. سهام را آزاد کنند تا هر کسی بتواند آن را بفروشد وگرنه سود سالانه 60هزار تومانی چه گره‌ای از کار مردم باز می‌کند؟
مفیدی بازنشسته از تهران

مقبرة‌الشعرای تبریز نیازمند بازسازی است
مقبرة‌الشعرای تبریز که آرامگاه 410شاعر و رجل نامی ایران از 800سال قبل تاکنون است، نیازمند تعمیرات اساسی است. با توجه به اینکه اغلب گردشگران در سفر به آذربایجان‌شرقی به این مکان تاریخی و فرهنگی سر می‌زنند از مسئولان تقاضا داریم تعمیرات آن را در دستور کار خود قرار دهند.
مولوی از تبریز

کشتن گربه‌ها با سم و غذا توسط برخی از مردم
در خیابان شریعتی نرسیده به بزرگراه همت پشت پارک شریعتی در کوچه شبنم که شیب هم دارد، برخی از اهالی گربه‌ستیزند. اینها گاهی با سرعت در این خیابان سراشیبی حرکت می‌کنند و گربه‌ها را عمدا زیر می‌گیرند. گاهی هم سم با غذا ترکیب می‌کنند و به خورد این حیوانات بیچاره می‌دهند. لطفا مسئولان و دوستداران محیط‌زیست و طبیعت جلوی این کار غیرانسانی را بگیرند.
نوری از شریعتی

جلوی پیچ دزدی ریل‌ها را بگیرند
چندی پیش دیدم فردی پیچ‌های ریل راه‌آهن در مسیر نزدیک به هشتگرد را باز می‌کرد. در پاسخ به اعتراض من به اقدامش گفت که چاره‌ای جز این کار ندارد؛ چون هیچ شغلی ندارد. واقعا چنین اقداماتی آیا نمی‌تواند باعث خروج قطار از ریل و حوادث مرگبار شود؟
کوهساری از هشتگرد

وضعیت افتضاح سرویس‌های بهداشتی اداره دارایی غرب تهران
اداره دارایی غرب تهران که از ادارات بسیار بزرگ است و همه روزه مراجعان بسیاری دارد، فاقد حتی یک باب سرویس بهداشتی تمیز است. درحالی‌که بیشتر از سایر ادارات مشابه هم با توجه به حجم مراجعان، دریافتی دارد!
زمینی از شهرک غرب

میوه‌های وحشی غذای جانوران وحشی هم هست
چند سالی است که هجوم مردم به سبزیجات کوهی و میوه‌های وحشی مثل زرشک، انار، تمشک و فندق جنگلی و... در استان گلستان باعث شده که خرس‌ها و گرازها و دیگر حیوانات غذا گیرشان نیاید و وارد زیستگاه‌های انسانی شوند!
نوری از گرگان

فروشگاه‌های ضایعات در میدان هروی
میدان هروی در پاسداران تبدیل به محلی برای تجمع فروشگاه‌های ضایعاتی شده است؛ به‌گونه‌ای که هر روز عریض‌تر و طویل‌تر می‌شوند. آیا این هم جزو ایجاد شرایط برای حضور گردشگران در شهر است؟
افشار از تهران

چندنرخی شدن خدمات در دفاتر ثبت اسناد
دفاتر ثبت اسناد نه‌تنها در شهرهای مختلف، بلکه در یک شهر واحد هم قیمت‌های مختلف دارند. وقتی هم اعتراض می‌کنیم عنوان می‌کنند همین است که هست. از مسئولان توقع داریم بر حق‌التحریر اسناد در دفاتر ثبت نظارت کنند.
مولاورودی از یزد

سیم‌های لخت در گوشه و کنار شهر
حتما باید حادثه‌ای مثل ورزشگاه آزادی رخ دهد تا مسئولان به‌خودشان بیایند؟ در گوشه و کنار شهر، ‌نزدیک تیرهای چراغ برق، یا سطل‌های زباله، خیمه‌های عزا و شادی که سیم‌کشی برق را از برق عمومی گرفته‌اند و دیگر نقاط، سیم‌های لخت بسیاری هست که هر آن ممکن است جان کسی را بگیرد. لطفا مسئولان به فکر باشند.
برخورداری از تهران

ماهی‌های با دهان کودی و پَرِ مرغ
لازم است وزارت جهاد و شیلات نظارت جدی بر ماهی‌سراهای آمل داشته باشند. اغلب ماهی‌های زنده خریداری شده از ماهی‌سراهای این شهر دهانشان پر از کود یا پَرِ مرغ است.
باغبان‌باشی از آمل

سرعین یک باجه روزنامه‌فروشی هم ندارد
شهرستان سرعین واقع در استان اردبیل با وجود حجم بالای گردشگران حتی یک باجه روزنامه‌فروشی هم ندارد. واقعا در یک شهر توریستی که از همه نوع سلیقه‌ای به آن مسافرت می‌کنند نباید یک باجه روزنامه‌فروشی باشد؟
میرزایی از سرعین

 

این خبر را به اشتراک بگذارید