• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81854
+
-

آزادی گروگان یک‌و‌‌نیم میلیاردی، 3ساعت پس از ربودن


آدم‌ربایان با گروگان‌گرفتن پسری 12ساله قصد داشتند از خانواده او یک‌و‌نیم‌میلیارد تومان باج‌گیری کنند اما 3ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، ساعت 7صبح روز شنبه چند مرد ناشناس پسر 12ساله‌ای را مقابل مدرسه روستای نظرآباد شهرستان سرباز سوار یک سمند نقره‌ای‌رنگ کرده و با خود بردند. هنوز دقایقی از این آدم‌ربایی نگذشته بود که افراد ناشناس با خانواده گروگان‌شان تماس گرفتند و برای آزادی او یک‌و‌نیم میلیارد تومان پول خواستند. در این شرایط بود که تحقیقات پلیس برای آزادی گروگان 12ساله آغاز شد.
سردارمحمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره به همشهری گفت: به‌دنبال این گروگانگیری بلافاصله طرح مهار در سرباز و شهرستان‌های همجوار به اجرا درآمد. شواهد نشان می‌داد سرنشینان یک سواری سمند نقره‌ای‌رنگ پسر 12ساله‌ای  به نام امیرحسین را ربوده‌اند و در تماسی تهدیدآمیز یک‌و‌نیم میلیارد تومان درخواست کرده‌اند.
سردار قنبری در ادامه گفت: در کمتر از 3ساعت از زمان آدم‌ربایی یکی از تیم‌های پلیس آگاهی شهرستان قصرقند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جکیگور-قصرقند خودروی مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب آن را با علائم هشدار‌دهنده متوقف کردند. در این عملیات ضمن دستگیری راننده و سرنشین خودرو، نوجوان ربوده‌شده صحیح و سالم آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید