• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81512
+
-

افتتاح مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور در شاهرود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین اورژانس‌های بیمارستانی در کشور یاد کرد.

به گزارش ایرنا، «حسین شیبانی» افزود: این اورژانس که از بزرگ‌ترین اورژانس‌های بیمارستانی در کشور است دارای ۵۰ تخت تحت نظر مجهز به مانیتور، 2 اتاق عمل، بخش رادیولوژی مجهز به دستگاه رادیوگرافی دیجیتال و همچنین دستگاه سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

وی با بیان این‌که مراحل نهایی نصب تجهیزات این بخش در حال انجام است افزود: افتتاح و بهره‌برداری از اورژانس جدید بیمارستان امام حسین(ع) پس از افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه که چندی پیش انجام شد یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های درمانی در شهرستان شاهرود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان این‌که افتتاح این پروژه درمانی نقش مهمی در بهبود وضعیت درمانی شرق استان دارد ادامه داد: راه‌اندازی این اورژانس سطح خدمات اورژانسی و خدمات‌دهی به شهروندان را تا سطح بالایی ارتقا می‌دهد.

 شیبانی با بیان این‌که این پروژه دومین پروژه درمانی بزرگ افتتاح شده امسال است که به همت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد گفت: خرید برخی تجهیزات تکمیلی این پروژه مهم درمانی در حال پیگیری است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید