• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81397
+
-

پارچه‌فروشان عبدل‌‌آباد


  شاید خیابان مولوی را به‌عنوان راسته اصلی فروش پارچه بشناسید و اسم محله عبدل‌آباد برای خرید پارچه کمتر به گوش‌تان خورده باشد اما در خیابان احسانی این محله می‌توانید پارچه‌های زیبا و با قیمت حتی پایین‌تر از مولوی پیدا کنید.
   این محله که زمانی به منطقه کیلویی‌فروشی‌های بزازان معروف بوده اکنون گزینه خوبی برای خرید ارزان و باکیفیت پارچه پرده و لباس است و اگر به‌دنبال پارچه‌هایی از جنس متقال و ملحفه‌ای با قیمت مناسب هستید، می‌توانید آن را در بازار عبدل‌آباد پیدا کنید.
   به‌دلیل اینکه اغلب فروشگاه‌های این محله ویترین ندارد، باید خودتان طرح لباس را در ذهن‌تان داشته باشید. به جرأت می‌توان گفت اگر به‌دنبال پارچه خیلی مجلسی و خاصی نیستید، عبدل‌آباد از بهترین گزینه‌های خرید پارچه با قیمت مناسب برای شماست.
   توجه داشته باشید که بزازان راسته پارچه‌فروشی در عبدل آباد، بیشتر به سبک عمده‌فروشان کار می‌کنند و پارچه‌های موجود را حداقل کیلویی 4هزار تومان به بالامی فروشند.
   هنگام خرید پارچه در این راسته بازار باید مراقب کیفیت پارچه‌های خریداری‌شده باشید؛ چرا که دراین خیابان، بیشتر پارچه‌هایی که کیلویی به فروش می‌رسند از کیفیت لازم برخوردار نیستند و می‌توانید دنبال پارچه‌هایی برای قاب‌دستمال و درنهایت ملحفه باشید اما درصورتی که خوب بگردید، پارچه‌های زیبا و با کیفیت نیز پیدا خواهید کرد.
   شاید یکی از نقاط قوت خرید در این راسته بازار برای برخی افراد، امکان استفاده از خودروی شخصی باشد؛ چرا که راسته بازار عبدل‌آباد در طرح اصلی ترافیک قرار ندارد و دسترسی به این راسته بازار با وسایل نقلیه عمومی نیز کمی مشکل است. راستی تا فراموش نشده بگویم که آدرس این راسته بازار، بزرگراه چمران، نواب، بزرگراه جوانه، عبدل‌آباد، خیابان شکوفه، خیابان احسانی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید