• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81344
+
-

13 سال معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاری در روانسر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه: زمین‌ شهرک صنعتی روانسر آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: شهرک صنعتی روانسر ۷۵ هکتار زمین در اختیار دارد و مشکلی برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران وجود ندارد. «بیژن کردستانی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بهترین شهرک صنعتی منطقه اورامانات در روانسر ایجاد شده و ۵۸ واحد و طرح در این شهرک اکنون مستقر هستند.

وی ادامه داد: تسهیلات متعددی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روانسر در نظر گرفته‌ایم و شهرک دارای ۱۳ سال معافیت مالیاتی است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان این‌که زمین‌های شهرک صنعتی روانسر به صورت نقد و اقساط به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که واحد صنعتی به بهره‌برداری برسد مشوق‌های بخشودگی اقساط به واحد تعلق می‌گیرد.

کردستانی ادامه داد: اگر بر اساس برنامه زمان‌بندی که اول طرح ارائه شده باشد اشتغال ایجاد شود، شرکت شهرک‌های صنعتی مقداری از اقساط زمین را خواهد بخشید. وی گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های جدید، در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری منطقه گام‌های ارزنده‌تری برداریم. شهرک صنعتی روانسر در ۶۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد و از امکانات زیربنایی از قبیل آب، برق، تلفن، گاز، تصفیه‌خانه فاضلاب و فضای سبز بسیار مطلوبی برخوردار است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید