• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 4 مهر 1398
کد مطلب : 81068
+
-

بازدید از نمایشگاه پهپادهای غنیمتی متجاوز


در هفته دفاع‌مقدس، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ضمن ادای احترام به شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، از نخستین نمایشگاه پهپادهای غنیمتی متجاوز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس دیدن کرد.
 به‌گزارش همشهری، عبدالرضا گلپایگانی به همراه مدیران ارشد حوزه شهرسازی، در جریان این بازدید، گفت: «حدود سال۶۲، ما در قرارگاه مهندسی رزمی خاتم‌الانبیا برای فریب دشمنان به شیوه مهندسی معکوس با ساخت ماکت تجهیزات نظامی، دشمن را فریب می‌دادیم اما اکنون توانمندی نظامی نیروهای ما تغییر زیادی کرده و تجهیزات ساخت مهندسان داخلی در بالاترین سطح قرار دارد.»
گلپایگانی با بیان اینکه بالاترین مدافع کشور اعتماد عمومی مردم است، افزود: به همه سربازان کشور و اسلام که در برابر توانایی‌های نظام سرمایه‌داری جهانی قدرتمندانه ایستادند و با اعتماد به نفس کامل و با اتکا به خداوند برای حفظ و پاسداری از انقلاب و کشور تلاش می‌کنند، هفته دفاع‌مقدس را تبریک می‌گویم. به هموطنانم که فرزندانشان با همه توان به مردم درباره استواری و پایداری و استحکام مرزهای ایران اطمینان و جماعت خاطر می‌دهند نیز تبریک می‌گویم. طی 40 سال گذشته توانمندی نیروهای نظامی ما خیلی تغییر کرده و این وجه مثبت جنگ است که کمک کرد ما از همه استعدادهای ذاتی جوانان و دانشمندان استفاده کنیم.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید