• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80937
+
-

با مردم

با مردم









برخی رسانه‌ها با روان مردم بازی می‌کنند

برخی رسانه‌ها با نوشتن مطالب غیرواقعی و بزرگ‌نمایی نه‌تنها با روح و روان مخاطب بازی می‌کنند بلکه باعث سلب اعتماد مردم از رسانه‌ها می‌شوند. یک خبرگزاری تیتری با عنوان حمام خون در بزرگراه حکیم زده بود. واقعا مصدوم‌شدن 4نفر حمام خون است؟
مقدمی از تهران

بیماری لکه سفید در حال نابودی میگوهاست
اگر مسئولان به سرعت فکری جدی برای بیماری لکه سفید میگوها نکنند، این صنعت در استان بوشهر نابود می‌شود. بیش از نیمی از سایت‌های پرورش میگو اکنون مبتلا به این بیماری شده‌اند و هنوز اقدام جدی نشده است. علت این بیماری آلودگی آب و منابع آن عنوان می‌شود.
دشتیان از بوشهر

10سرقت در کوچه‌ای با 15خانواده
در کوچه بن‌بستی واقع در منطقه 3شهرداری تهران 15پلاک منزل وجود دارد که تاکنون از 10پلاک آن سرقت شده است. ساکنان تلاش دارند کیوسکی سر کوچه بگذارند و نگهبانی استخدام کنند که از سرما و گرما در امان باشد، مسئولان مجوز نمی‌دهند. لطفا راهکار ارائه دهند، حالا که مجوز نمی‌دهند.
پیرهدایی از منطقه 3

کانون غبارهای محلی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده
نبود مدیریت مناسب باعث ایجاد کانون‌های گردوغبار محلی در چهارمحال و بختیاری به‌عنوان استانی در بام ایران شده است که ازجمله این کانون‌ها می‌توان دشت شهرکرد، دشت بروجن و دشت خان‌میرزا را نام برد. مرغزار شهرکرد واقع در دشت شهرکرد مرکز فاجعه است که با صدور بی‌رویه مجوزهای حفر چاه و برداشت بی‌رویه آب به مرکز گردوغبار تبدیل شده است.
محمدی از شهرکرد

سرمایه‌های روستای ترشاب در خاک شد
پیمانکاری که 3سال قبل قرار بود آبیاری تحت فشار را در روستای ترشاب از توابع درود لرستان اجرایی کند، با وجود گرفتن بودجه‌ها از بیت‌المال، میلیاردها تومان بودجه را با سمبل‌کاری هدر داد و آبیاری روستا نیز تحت فشار نشد. مسئولان به داد ترشابی‌ها برسند تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی و مدیریت شود.
اسماعیلی از ترشاب دورود

وام شرکت‌های خودروسازی از جیب مردم
شرکت‌های خودروسازی با تبلیغات از مردم پول می‌گیرند، بعد ازچند‌ماه به تعهدشان عمل نمی‌کنند و پولشان را با سود ناچیز مثلا 12تا 16درصد بازمی‌گردانند و در واقع اینگونه شرکت‌های خودروساز از جیب مردم وام می‌گیرند. بعد از 7‌ماه انتظار برای دریافت خودروی بیسو قرار است پولم را با سود 16درصد بازگردانند. این انصاف است؟
مقدم از تهران
 
پیشوای ورامین به مترو متصل شود
کرایه‌های سنگین آمد و شد، کمرشکن شده و گسترش وسایل حمل‌ونقل عمومی ازجمله مترو از واجبات منطقه پیشوای ورامین شده است.
ایمن‌زاده ازپیشوا

پل ارتباطی 34روستا قطع است
پل شناوری که ارتباط ۳۴ روستای دهستان عنافچه را با شهر ملاثانی برقرار می‌کرد ماه‌هاست قطع شده و وعده ساخت پل ثابت، 2سال است شنیده می‌شود. روزانه صدها دانش‌آموز، حدود 50معلم و 12هزار نفر ساکنان روستاهای اطراف مجبور به تردد با قایق‌های نا‌ایمن هستند. لطفا صدای مرا به گوش مسئولان به‌خصوص در خوزستان برسانید.
باوندی از شهر ملاثانی باوی خوزستان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید