• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80863
+
-

جذب 26 سرمایه گذار در گردشگری قزوین

۲۶ سرمایه‌گذار متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری نیمه نخست سال جاری در قزوین جذب شدند. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قزوین در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این خبر حجم پیش‌بینی‌شده سرمایه‌گذاری را حدود ۵۵۰ میلیارد ریال خواند و گفت: اشتغال پیش‌بینی‌شده طرح‌های گردشگری مورد نظر نیز برای ۴۷۸ نفر است.

 نادر محمدی اظهار کرد: این سرمایه‌گذاران در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری از جمله ساخت هتل، رستوران و مجتمع‌های بین راهی متقاضی سرمایه‌گذاری‌اند. وی ادامه داد: از ۲۶ سرمایه‌گذار جذب‌شده، موافقت اصولی ایجاد تاسیسات گردشگری مربوط به ۱۹ درخواست صادر شده است. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قزوین افزود: عملیات اجرایی و ساخت 4 مورد از مجوزهای صادرشده نیز آغاز شده که شامل یک هتل، ۲ اقامتگاه بوم‌گردی و یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی است. 

محمدی گفت: رشد تاسیسات گردشگری تقویت این بخش را در پی دارد چراکه موجب رفاه بیشتر گردشگران می‌شود و آنان را برای انجام سفر و یا سفرهای دوباره ترغیب می‌کند. وی در ادامه از ارائه 4 فقره تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان قزوین در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در استان پرداخت شده است. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قزوین متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش گردشگری قزوین را که امسال به بانک‌ها معرفی شده‌اند ۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد برای دریافت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند. 

امیدواریم در نیمه دوم سال با همکاری نظام بانکی زودتر وام‌های خود را دریافت و طرح‌های خود را فعال کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید