• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80761
+
-

گشت‌زنی ۴۴ تیم راهداری و پلیس در جاده‌های لرستان

پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ و نقل و کاهش سوانح رانندگی لرستان به‌ طور ویژه و با دستور کار تشریح شیوه‌نامه و افزایش ایمنی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد. به گزارش ایسنا، «گودرز امیری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این جلسه گفت: ایمنی زائران اربعین حسینی از اولویت‌های اصلی است، بنابراین ضرورت دارد دستگاه‌های عضو کمیسیون هماهنگی لازم را داشته باشند.

امیری خواستار رفع نقاط کور مخابراتی توسط شرکت ارتباطات سیار و زیرساخت مخابرات شد. «عباس شرفی» مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان نیز از گشت‌زنی ۴۴ تیم مشترک راهداری و پلیس در محورهای استان خبر داد و گفت: طرح اربعین حسینی از ۱۷ مهر امسال آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.

وی افزود: لرستان به عنوان معین مرز مهران در کنار استان‌های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی وظیفه جابه‌جایی زائران را از مرز مهران به اندیمشک و مراکز این استان‌ها به عهده دارد. شرفی با تاکید بر ضرورت به‌روزرسانی و استانداردسازی ترمینال برون‌استانی خرم‌آباد تا آغاز طرح اربعین حسینی اظهار کرد: از مجموع ۵۲۹ اتوبوس متمرکز در محور اندیمشک به مرز مهران، ۱۳۹ دستگاه متعلق به ناوگان لرستان است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین، ۴۵ دستگاه از ناوگان لرستان در شهرستان اندیمشک مستقر خواهد شد.سرهنگ «مصطفی دالوند» رئیس پلیس راه لرستان هم از کاهش ۲۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریورماه نسبت به 5 ‌ماه امسال خبر داد و خواستار اطلاع‌رسانی وضعیت انسداد محورهای منتهی به مرز مهران و به‌روزرسانی علائم و ایمن‌سازی این محورها شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید