• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80706
+
-

بیرانوند: فکر می‌کردم وریا پنالتی بزند

بیرانوند: فکر می‌کردم وریا پنالتی بزند

حمیدرضا علیپور

  دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، در داربی پایتخت یک‌بار دیگر درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت و در نهایت توانست با مهار یک ضربه پنالتی نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش در این دیدار سنتی داشته باشد. بیرانوند درخصوص شرایط پرسپولیس و پیروزی در داربی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
  یک بار دیگر داربی پایتخت را پیروز شدید. بازی چطور بود؟
در مجموع بازی بسیار سختی بود. این مسابقه آن‌قدر حساس است که اصلا نمی‌توان نتیجه‌اش را پیش‌بینی کرد. با این حال خوشحالم تیمی که برنده شد ما بودیم هرچند که بعد از بازی در 6داربی، در هفتمین داربی خودم انتظار داشتم سکوها پر شود و هواداران بیایند. متأسفانه نمی‌دانم چه دلیلی داشت که نیامدند.
  به نظرت چرا داربی زیبایی از آب درنیامد؟
این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و به همین دلیل بازی در این مسابقه کار بسیار سختی است. استقلال در نیمه اول کمی بهتر از ما بازی کرد اما در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم و حتی بعد از گل اول می‌توانستیم به گل دوم خودمان هم برسیم.
 با گرفتن ضربه پنالتی نقش مهمی در این داربی داشتی.
راستش را بخواهی فکر می‌کردم وریا پنالتی را بزند اما علی کریمی زد. پنالتی زدن در داربی برای هر بازیکنی سخت است. خدا را شکر می‌کنم که یک‌بار دیگر من را روسفید کرد. البته به جز این برد بابت یک موضوع دیگر هم خیلی خوشحال هستم.باور کنید که به اندازه پیروزی در داربی برای شجاع خوشحال هستم. شجاع یکی از بهترین مدافعان ایران است و بعد از مدت‌ها مقابل سرمربی تیم ملی بازی کرد و نشان داد که چه توانایی بالایی دارد. من مطمئنم او در آینده به تیم ملی دعوت خواهد شد.
 خودت هم در مقابل ویلموتس انگیزه زیادی داشتی.
بله همینطور است. برای من مهم نتیجه گرفتن تیم بود و خوشحالم که سهم کوچکی در این پیروزی داشتیم و البته خیلی خوشحالم که در برابر ویلموتس این اتفاق برای من افتاد و توانستم مقابل چشمان او پنالتی بگیرم.
 به‌نظر می‌رسد نشان دادی که شایسته لقب «هیولا» از سوی ویلموتس هستی.
باور کنید این لقب در هر بازی به من انگیزه می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید