• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80702
+
-

کنعانی: از گل زده پرسپولیس مثل ناموسم دفاع می‌کنم

خدا به دل پاک بیرانوند نگاه کرد و پنالتی گل نشد

حمید علیپور
مدافع جدید پرسپولیس که در ابتدای این فصل به سرخپوشان پیوسته بعد از درخشش در هفته گذشته و زدن گل 3 امتیازی مقابل نفت آبادان، در داربی پایتخت هم جانشین سیدجلال شد و توانست اعتماد کالدرون را به‌خود جلب کند. کنعانی‌زادگان درخصوص این بازی با همشهری به گفت‌وگو پرداخته است.
   نخستین داربی خودت را با پیروزی پشت سر گذاشتی.
واقعا بازی بسیار سختی بود. ما در نیمه اول کمی تحت فشار قرار گرفتیم اما در نیمه دوم توانستیم بر بازی مسلط شویم و اگر کمی دقت می‌کردیم شاید می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری بازی را ببریم. اما مهم 3امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که پشت ما بودند و به ما دلگرمی دادند.
  به هر حال بازی بسیار مهمی را بردید.
برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. استقلال و صنعت‌نفت برای ما فرقی نمی‌کند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط به برد فکر می‌کنیم.
   در نیمه اول با تبریزی درگیر شدی که داور به تو کارت زرد داد.
واقعا برای خود من هم جالب بود. آنها به تخت سینه من زدند، داور به من کارت زرد نشان داد. البته دوست ندارم راجع به حاشیه‌های داخل زمین صحبت کنم. مهم این است که بردیم و دیگر مهم نیست که چه اتفاقی در زمین افتاد.
   البته در نیمه‌اول اگر پنالتی گل می‌شد کار شما برای جبران خیلی سخت بود.
به‌نظرم اصلا خطایی در محوطه جریمه انجام نشد و بازیکن آنها با زرنگی پنالتی گرفت. اما بیرانوند آنقدر دلش پاک است که خدا به دلش نگاه کرد و توانست پنالتی این بازی حساس را بگیرد. به‌نظر من بیرانوند می‌تواند بهترین گلر جهان
 باشد.
   با این 2 بازی نشان دادی که در بازی‌های مهم می‌توانی به پرسپولیس کمک کنی.
امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم به تیم کمک کنم. برای من نتیجه گرفتن تیم مهم است و اینکه بتوانم به همراه پرسپولیس قهرمان ایران
 شوم.
  گویا سرت هم بعد از بازی بخیه خورد.
بله خب فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. گل زده پرسپولیس مثل ناموس من است و با تمام وجود از آن دفاع می‌کنم. من برگشته‌ام که 10سال در پرسپولیس بمانم.

این خبر را به اشتراک بگذارید