• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80608
+
-

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی اشتغال‌زا

معاون استاندار البرز: هر واحد تولیدی فعال که توانسته است اشتغالی ایجاد کند مورد توجه و حمایت استانداری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: واحدهای تولیدی اشتغال‌زا در استان با توجه به تاکیدات استاندار البرز در حوزه رونق تولید، به صورت جدی در تمام زمینه‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند.
به گزارش ایرنا، «جهانگیر شاهمرادی» افزود: روند اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر رصد می‌شود، بنابراین لازم است تدابیر جدی در حوزه رفع موانع تولید ازسوی دستگاه‌های اجرایی متولی صورت گیرد.
وی ادامه داد: اجرای طرح‌های مختلف نظارتی و کنترلی در این زمینه و با توجه به حساسیت‌های موجود، ضرورت تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی متولی را در رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیشتر می‌سازد.

شاهمرادی با تاکید بر این‌که تمام دستگاه‌ها باید پشتیبان واحدهای تولیدی با هدف رونق اقتصاد باشند، گفت: واحد تولیدی «قافلانکوه» که امروز مشکلات گازرسانی آن در نشستی در این واحد تولیدی نیز مورد توجه قرار گرفت، باید مجوز شهرداری و شرکت گاز آن ظرف ۲۴ ساعت صادر شود.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز افزود: هر واحد تولیدی فعال که توانسته است اشتغالی ایجاد کند مورد توجه و حمایت استاندار است و این واحد اکنون ۲۵۰ نیروی کار مستقیم دارد.
وی تاکید کرد: برای پیگیری مصوبات تصویب‌شده، دستگاه‌ها موظف هستند تا 4 مهرماه اقدامات لازم در زمینه گازرسانی به محل واحد تولیدی «قافلانکوه» را به نتیجه رسانده و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز پس از تاریخ اعلام‌شده نتیجه را بررسی خواهد کرد.
بازدیدهای میدانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز از واحدهای تولیدی فعال استان البرز با هدف بررسی مشکلات و نیازهای آنها ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید