• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80406
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

نخاله‌های ساختمانی در شهر 
در ساخت‌و‌سازهای شهری، نخاله‌های ساختمانی در کوچه‌ها و زمین‌های خالی رها می‌شود و مشکلات فراوانی برای تردد شهروندان ایجاد می‌کند. این مشکل در همه شهرهای استان وجود دارد. 
یک شهروند از خراسان‌ شمالی

   بوی بد فاضلاب
از شهرداری تقاضا داریم برای رفع بوی بسیار بدی که از جوی ضلع جنوبی میدان انقلاب متصاعد می‌شود، اقدام کند. با توجه به سرپوشیده بودن جوی در این محدوده، زباله زیادی در آن جمع و موجب ایجاد بوی غیرقابل تحمل در منطقه می‌شود. بیشتر اوقات ما کسبه مجبور می‌شویم در مغازه‌های خود را ببندیم. 
جمعی از کسبه میدان انقلاب ایلام

   منطقه‌ای بدون خط مخابراتی
محله کمیته امداد در محدوده رجایی‌شهر، خیابان کوشش یک، 50 تا 60 خانه و مغازه دارد که هیچ کدام تلفن ندارد. بارها مراجعه کرده‌ایم، اما می‌گویند برای این منطقه کابل مخابراتی نداریم. مغازه‌داران و ساکنان این منطقه به تلفن نیاز دارند. 
علی سروش‌فرد از البرز

   امکانات رفاهی در پاسارگاد
شهر پاسارگاد از امکانات رفاهی و تفریحی محروم است و اهالی آن ناچارند برای برخورداری از امکانات به شیراز یا مرودشت سفر کنند.
حسینی از فارس

   افزایش قیمت‌ها
هر سال با فرارسیدن سال تحصیلی و شلوغی بازار به دلیل خرید لوازم مدرسه بسیاری از فروشگاه‌ها با سوءاستفاده قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند. نبود نظارت و بازرسی یکی از عوامل این افزایش قیمت‌هاست. لطفا بازرسان و سازمان‌های مربوطه با گشت‌زنی با این تخلف برخورد کنند.
جعفری از همدان 

   کوچه بی‌نام و پلاک
ما ساکن ابتدای شهرک شافعی در دهگلان هستیم. کوچه ما هیچ اسمی ندارند و برای آدرس دادن از نشانه‌ها استفاده می‌کنیم. شهرداری کوچه‌ها را نام‌گذاری کند.
سکنه کوچه شافعیه از کردستان

   جولان موش‌ها در آبشوران
موش‌ها و دیگر حیوانات موذی در اطراف آبشوران بسیار زیاد شده‌اند. چرا مدت ساماندهی این پروژه طولانی شده است؟ مردم از دست این حیوانات موذی آسایش ندارند.
باباخانی از کرمانشاه

   قیمت بالای لوازم‌التحریر
در آستانه سال تحصیلی با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها و لوازم‌التحریرفروشی‌ها برای خرید مایحتاج تحصیلی واقعا با قیمت‌هایی سر به فلک کشیده شده روبه‌رو می‌شویم. بسیاری از والدین توانایی خرید اجناس با این قیمت‌ها را ندارند.
حسینی از اردبیل 

   رسیدگی به ترافیک کوچه آبشاهی
ترافیک در کوچه آبشاهی سنگین و نیازمند ساماندهی است. اهالی محله از این وضع بسیار شاکی‌اند و انتظار دارند مسئولان به مشکلات ترافیکی این خیابان رسیدگی کنند. فعالیت واحدهای تجاری متعدد به ویژه پارچه‌فروشی‌ها، مشکلات ترافیکی بسیاری ایجاد کرده است.
یک شهروند از یزد 

   آلودگی هوا
کاش مسئولان عبور و مرور ماشین‌های سنگین در اتوبان اشرفی اصفهانی را ممنوع کنند. البته بیشتر عبور این ماشین‌ها در شب است، اما آلودگی و بوی دود آزاردهنده‌ای ایجاد می‌کند.
محمدرضا عباسی از اصفهان 

   ایجاد اشتغال در روستای «بنود»
ساحل زیبای روستای «بنود» در عسلویه جاذبه گردشگری زیادی دارد. با ساخت یک اقامتگاه بوم‌گردی در این روستا می‌توان به اشتغال بومیان کمک کرد.
ابراهیم صولتی از بوشهر 

   برخورد با دلالان ارز
چهارراه زند شیراز یکی از نقاطی است که به اقتصاد شهر لطمه می‌زند. دلالان این منطقه با افزایش نرخ خودسرانه ارز به آشفتگی اقتصادی در شیراز دامن می‌زنند. مسئولان با آن‌ها برخورد کنند.
تیموری از فارس

   نبود آسفالت معابر
بعضی از محله‌های خرم‌آباد به دلیل عملیات عمرانی شهرداری آسفالت مناسب ندارد و در بارندگی‌ها به سختی در کوچه تردد می‌کنیم. از مسئولان شهرداری می‌خواهیم پیش از فصل بارندگی به این مساله رسیدگی کنند.
احمدی از لرستان

   تفاوت قیمت میوه
تفاوت قیمت میوه‌های بازار و میدان تره‌بار با مغازه‌های ساری بیش از ۳۰ درصد است. در واقع قیمت میوه در این مغازه‌ها سه‌برابر است. مثلا اگر قیمت یک نوع میوه در بازار ۴ هزار تومان است، همان نوع میوه در فروشگاه کیلویی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان است. 
صادقی از مازندران 

   بی‌توجهی به تخلف تاکسیرانان
تاکسیرانی نظارتی بر قیمت تاکسی‌های دربست در رشت ندارد . برخی از تاکسی‌داران بابت یک مسیر کوتاه ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان دریافت می‌کنند. 
اسماعیل‌زاده از گیلان 

این خبر را به اشتراک بگذارید